Nekad 1yoseffff | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yoseffff

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199817611097/

Ditt Hex-ID: steam:11000016eb4d759

Vad är din discord tagg? 1.yoseff

Vem var det som bannade dig? Ludde (EJ STAFF) Skulle uppskatta om att 320 tar detta

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde aimbot vilket var jätte barnsligt och pinsamt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var 8 månader sen nu. Huvudanledningen varför jag använde aimbot var ju pågrund utav jag märkte att Kriminella rpn var så djupt dåligt och tråkigt, så bestämde jag mig en dag att använda aimbot i 2024 såsom heter TZ och då gick jag in i servern och använde i en vecka och tills jag gick in i gänghuset och skjöt två styckna medans de var bakom mig. Då fick Ludde tag på det och pbannade mig ifrån servern och discordn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser det här som en rätt ban vilket var rätt utav Ludde. Jag var barnsligt och bröt mot tredjepartsmjukvara och använde mig utav en verktyg som förstörde för båda för alla spelare och staffsen. Jag gjorde så det blev tråkigt och körde orättvist. Det var 110% procent fel utav mig och jag kommer aldrig göra om det. Jag har saknat nu Unive och vill komma tillbaks. Jag vill kunna Rpa igen utan att bryta mot reglerna. . Jag skulle ALDRIG använt fusket från första börjat för att använda det som en fördel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte, har 13 bans väl, blivit pbannad för Staff DIss vilket var felaktigt då jag kom tillbaks efter det, men iallfall RDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt aimbot, och inte vart så dum i huvudet. Kunde kört rättvist och accepterat det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig otroligt mycket efter min ban. För det första så har jag lärt att inte bryta mot serverns regler och förstöra för andra, rpn och upplevelsen. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara påverkade mig själv, utan även skapade problem för andra spelare och för serverns integritet. Jag har också lärt mig att inte vara en idiot som har brutit mot reglerna och bli "cool" för att gå runt och ha aimbot. Men nu när jag märker det så är det inte coolt och man måste följa reglerna. Jag vet att jag har gjort fel, men jag ser det också som en möjlighet att växa och bli en bättre spelare och person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Detta hände för 8 månader sen, och JAG BER MYCKET OM URSÄKT. Jag har förändrats, jag kommer aldrig använda aimbot igen. Jag tänkte som en idiot och tog konvekstänk inom att använda verktyg som ger mig fördel men ändå som är fel. Man skall inte bryta mot reglerna, jag har svikit dig 320. Kommer inte göra om det. Jag har gjort varje överklagan och du har nekt mig. Men jag lovar kommer inte göra om det.

Senast ändrad:
Jag har blivit bannad mer i ett halvt år snälla kan jag få en till chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka