Nekad 1yosef | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? YOsef

Vad är ditt discord namn? 1.yosef

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: marko egzson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, mogen och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bli en kriminell och tjäna pengar. marko kommer från en tuff uppväxt där hans mamma hade inga pengar därför han valde att gå me gäng och tjäna pengar för att kunna köpa mat till hans mamma. han hade bra betyg i skolan men han valde gå fel väg. marko är 20 år gammal och nu är kriminell. han är ganska omtänksam, snäll och mogehn

Vad kan du bidra med till serverns RP? med aktivitet och socialt rp kan ajg bidra till

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid vinna i scenario, det är roligt även om man förlorar man ska ge motpartens en chans i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tror vdm men jag har lärt utav mig det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man inte får döda ngn utan anledning och vdm att man kör på någon utan anledning vilket man itne får göra

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för ni läste ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka