- Meddelanden
- 82
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas
Vad heter du IRL? Yosef
Vad heter du på discord? Yosef#6849
Hur gammal är du? 16 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? nästan 3 och en halvt år.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer kunna vara aktiv kommer ta in mycket anställda kommer höja rp nivån med bilhandeln för jag vet att dom i Marja-Lisas är ganska oaktiva nu så vill kunna få Marja-Lisas aktivt igen. sen så har jag sätt att det finns mycket lallare då kommer jag kunna kanske skaffa något samarbete med Securitas eller något åt det hållet som kan vakta där så det inte är lalligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit anställd innan och kan en del men jag vet att det är ett nytt system nu men vill lära mig det systemet och kunna hjälpa till med bil handeln i unive.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag nästan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Yosef
Vad heter du på discord? Yosef#6849
Hur gammal är du? 16 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? nästan 3 och en halvt år.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer kunna vara aktiv kommer ta in mycket anställda kommer höja rp nivån med bilhandeln för jag vet att dom i Marja-Lisas är ganska oaktiva nu så vill kunna få Marja-Lisas aktivt igen. sen så har jag sätt att det finns mycket lallare då kommer jag kunna kanske skaffa något samarbete med Securitas eller något åt det hållet som kan vakta där så det inte är lalligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit anställd innan och kan en del men jag vet att det är ett nytt system nu men vill lära mig det systemet och kunna hjälpa till med bil handeln i unive.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag nästan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja