Nekad 1yosef. | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef.

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1yoseff

Ditt Hex-ID: Behövs nt

Vad för typ av beslut gäller det? Redlist i 2 månader

Vem/vilka tog beslutet? LK040, ABM, Ayy Wazy, Classic och Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Hej! Jag var me ett scenario tidigare med ett gäng som begått 2 regelbrott vilket jag bettde mig dåligt i scenariot vilket ledde till indraget. Då fick jag tbx min krim den dagen sedan fick jag indraget igen. Gänget sexuell traskissera mot mig (mini ped) och brist på socialt rp. Detta var anledsningen jag gjorde dåligt rp.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår varför Classic gav mig redlist i 2 månader. Men jag vill gärna berätta varför. Jag snackade med några krim ansvariga som var med beslutet sedan så sa de om jag rpar i 1 månad som lagliga sidan utan konstigheter eller bans tills jullovet då är min redlist borta. Jag förstår hemskt varför jag fick redlist och jag accepterar det men pågrund utav att jag var kidnappade av ett gäng som gjorde 2 regelbrott och har inte fått åtgärder vilket de rpade mot mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ni har

Classic om du ser detta, jag vet hemskt nu vad du komemr svara på detta det är snart jullov låt mig rpa bra i 1 månad och sen kan ni kika och ta bort redlisten? Snälla jag vill rpa som krim.

Jag kan rpa bra i 1 månad som sjukvårdare och bevisa er att jag kan rpa och jag kan detta classic, jag lovar botten av mitt hjärta jag lovar snälla classic. Det är snart jullov kan ni minska redlisten till 1 månad om jag rpar bra? Jag lovar CLassic snälla. Jag älskar unive

Jag kan bevisa er att jag kan detta snälla ni är ändå många som tog beslutet ni kan snacka ihop er att inte ta bort min redlist fast om jag rpar bra i 1 månad då kan ni minska redlisten och ta bort den? Snälla grabbar jag lovar jag vet jag har svivikt er

Jag kan bevisa er att jag kan detta snälla ni är ändå många som tog beslutet ni kan snacka ihop er att inte ta bort min redlist fast om jag rpar bra i 1 månad då kan ni minska redlisten och ta bort den? Snälla grabbar jag lovar jag vet jag har svivikt er
Tjat hjälper inte. Gjort är gjort, lättare att vara efterklok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka