Nekad 1yosef | Beslut Överklagan (Hejsan, Ken, Valentino)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Ditt discord namn: 1yosef

Ditt Hex-ID: Är på mobilen kan skriva det i PM om det behövs

Vad för typ av beslut gäller det? Pris ökning

Vem/vilka tog beslutet? valentino, hejsan och ken

Varför tror du själv att beslutet togs? FearRP

Hur är beslutet felaktigt? Det började med att jag körde runt i Athenas Bil som har nyss tagits in i gänget. Jag körde lite runt med den sedan så ser jag motståndaren sedan ville jag snacka med honom, då kör de iväg sedan så krockade jag bilen då valde de i klippet "veme lila bilen" "kom vi tar han". Då uppfattade de att min bil har krockat då ville de komma och kidnappa mig. Jag rpade på skadorna och när de kom tillbaks. Direkt så frågade de med dåligt rp "vem är du med" sedan när motståndaren hörde mitt "röst" med tonade rutor på bilen så valde motståndaren att hoppa ut i bilen och riktade. Jag kollade på andra sidan på en annan blå bil och då när motståndaren mummlade med "hoppa ut" då kollade jag på motståndaren såfort de börja rikta så körde jag iväg. Detta kan hända irl också att man köra snabbt iväg. Om han va framför min bil och rikta då skulle jag hoppa ut. I detta klippet så var de åt sidan. Jag tycker man borde ta perpsktiv åt båda klippet. Såklart valentino, hejsan och ken som tog ärendet. Jag fattar era beslut. Men iallafall tycker jag prisökningen skulle gå bort eller får min krim tillbaks. Senaste krim möten så har 320 sagt att de beror lite på om fearrp. Om de var framför min bil och rikta så skulle det va en helt annan sak. Iallafall vad jag har hört så är 14 dagars ban indragna roller men tydligen är det orättvis att jag får indraget och prisökning när motståndaren fick tillbaks sina roller och 2 krim varningar. För motståndaren rdmade mig och hade brist på socialt rp. Hoppas ni har läst hit tills.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/j6YDuFPeCGUpkG8C6?invite=cr-MSxndTgsMjg4MzE2OTM5LA (Min klipp) (Motståndarens klipp) https://medal.tv/games/gta-v/clips/j6YDyXUPRb0kUu-60?invite=cr-MSxndjEsMzY4OTk0NjEs

Senast ändrad:
Hoppas ni förstått vad jag skrev iallafall. Om det finns något ni vill berätta så kan jag tillägga. 😀

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka