Nekad 1yosef | Beslut Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Ditt discord namn: 1yoseff

Ditt Hex-ID: Tror nt de behövs.

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varning.

Vem/vilka tog beslutet? Enzo

Varför tror du själv att beslutet togs? Hej. Jag förstår helt och hållet varför jag fick en krim varning och tar mig på ansvaret för att jag gjorde fel. Jag ska förklara hela händelsen. Anledningen jag stod kvar i skottlossningen var ju att jag och min kompis åkte runt i Grove Street, sedan kommer en bil och hoppade ut och började rikta. Eftersom att man ska försvara sig själv om någon riktar. Sedan så hoppar jag och min kompis ut för att göra ett socialt scenario inom att skjuta ner de. Efter vi skjöt deras ben så gick vi fram till de då säger jag till min kompis att vi ska kidnappa de. Sista sekunden så hör vi skott då det fanns en bil vid hörnet. Då börja de skjuta fast de träffar inte oss. Jag och min kompis försöekr skjuta de andra, och då blev jag kidnappad till slut. Jag fattar att Enzo gav mig en krim varning eftersom vi skulle åka direkt ifrån när det är skott.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt eftersom den andra bilen som skjöt mot oss borde också köra iväg för jag va själv personen som var ben dammad. Då borde den andra bilen åka iväg efter ett skottlossning då poliser kan komma. Jag hade ingen dessutom chans att gå tillbaks till bilen eftersom det var för långt. Å andra sidan så var det inte min bil eftersom jag behövde tjuvkoppla det. Sedan åker andra bilen tillbaka och kidnappar mig. Fattar inte varför jag ska få åtgärder men inte andra bilen. Dessutom så försökte jag kidnappa ett streamer med socialt rp. Men funkade inte riktig.

Jag förstår helt ditt förståelse varför du gav mig krim varning. Den andra bilen fick inte åtgärder jag hann inte gå tillbaks till min bil för då behövde jag tjuvkoppla. Det var för långt bort.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Enzo har

Senast ändrad:
Jag lovar hade ingen chans att gå rymma dock var det inte min bil och det var långt bort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka