Accepterad 1Yosef | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohammed Deif

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485944407/

Ditt Hex-ID: 11000015af00257

Vad är din discord tagg? Yosef#6849

Vem var det som bannade dig? Stickan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-12 094827.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på ett berg offroad med en sport bil och inte rpade på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det va så att jag och min vän va vid naken staden och skulle köpa meth då väljer 2 grabbar att skjuta emot mig när jag frågade om dom säljer methet jag kör iväg ringer min vän och väntar på dog kl va då 08:30 - 08:40 när detta scenariot hände när min vän kom så hade dom tagit spawnmenu eller sprungit iväg vi i hitta inte dom så vi hade inget och göra då väljer vi att köpa ner för berget min vän kraschar bilen och jag kraschade inte bilen vi kör till stan jag kör hem dvar bilen och f8 quitar då ingen va ingame efter 1 timme skriver min vän till mig gg vi är bannade 9 dagar och nu gör jag ban överklagan här har ni vad som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde inte ha kört av berget med bilen och kört normalt med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket har lärt mig att inte ka bilar offroad inte lalla och om klockan är 08:40 på morgonen man ska alltid rpa bra om man inte vill rpa kan man stänga av istället för att bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats
Tänk på vad du gör nu till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka