Nekad 1yosef | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796635487/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d74c75f

Vad är din discord tagg? 1yoseff

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: images.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ludde valde att banna mig eftersom att jag skjöt på piren och gjorde inget kriminellt diskrets.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis rullade runt och sedan så kommer en los zetas bil eller något sen sedan hetsar de och då snackade vi sedan då hoppade de ut och börja skjuta sedan så åkte min kompis till piren då hoppade de igen ut och skjuta, sedan åkte min kompis iväg till ett hörn och då börja vi skjuta mot de. Sedan så fick jag ban för suntförnuft och kriminella diskrets

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inge felaktigt ban då det det var rätt av Ludde att banna mig och min polare då vi skjöt på piren. Det var ganska dumt eftersom man ska tänka lite på efter att göra en socialt rp scenario och skjuta på ett säkre ställe istället att göra det på piren. Som sagt jag har tagit hänvisat till reglerna och jag kommer inte göra om det. Hoppas jag får en till chans. Detta gjorde så att jag har lärt mig efter bannen och jag fick varning 1.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ungefär 6 bans ksk för lall eller något men har lärt mig reglerna efter har blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället så skulle vi kanske åkt tillbaks till bilen och snacka med de istället för att åka därifrån bara för man tror att de kommer skjuta. Istället så ska man vara socialt och snacka och sedan inte skjuta på ett allmän plats. Vi kunde kört lite ifrån staden och sedan skjutat på ett säkre ställe tycker jag iallafall. Eftersom att jag skulle sagt till min kompis att inte stanna vid piren och börja skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter bannen eftersom jag skulle sagt till min kompis att inte skjuta vid piren och jag såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Jag kommer inte göra om det här ge mig en sista chans för jag vill rpa igen. Ge mig en chans för jag vill gärna rpa på servern vill köra hela veckan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka