- Meddelanden
- 82
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef
Ditt discordnamn: Yosef#6849
Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? varför just jag ska bli staff på unive roleplay är för jag kommer göra allt för att göra unive till en bättre rp server jag säger inte att den är dålig eller något säger bara att det går att göra det till next level rp server kommer nästan aldrig rp kommer sätta all min tid på unive och forcerapå unive till 100% då jag har sommar lov och inte har något annat för mig sen så kommer jag alltid vara ig och ta /reports sitta don om jag blir don ansvarig eller support ansvarig då kommer jag bara sitter support så kommer vara aktiv mest på kvällen då jag brukar bara vara vaken på kvällen men dagen också till 16:00 går jag och lägger mig till 20:30 typ sen kommer jag ig direkt men det är varför jag tror jag borde bli staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:00-01:00
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 15:00-01:00
Torsdag: 15:00-01:00
Fredag: 15:00-hur länge jag vill
Lördag: runt 12:00-hur länge jag vill
Söndag: runt 12:00-hur länge jag vill
Hur länge har du spelat på Unive? sen 2020 börja jag spela men blev medlem på början av 2021.
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har haft många vänner som är staffs och har lärt mig av dom kan nästan alla kommandon
/dv
/reportlist
/ooc
/sqlunban
/togglename
/announce
/skin
/specoff
/spec
/svban
/freeze
/goto
/tpm
/giveitem
/bring
/revive
/dv
/kick
/clearchatforall
/noclip
/sv
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/sqlban
/ooc
/sc
/toggleid
/unfreez
/v
/ped
/toggleid
/addkey
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo för allt vad ni än ger mig.
Ditt discordnamn: Yosef#6849
Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? varför just jag ska bli staff på unive roleplay är för jag kommer göra allt för att göra unive till en bättre rp server jag säger inte att den är dålig eller något säger bara att det går att göra det till next level rp server kommer nästan aldrig rp kommer sätta all min tid på unive och forcerapå unive till 100% då jag har sommar lov och inte har något annat för mig sen så kommer jag alltid vara ig och ta /reports sitta don om jag blir don ansvarig eller support ansvarig då kommer jag bara sitter support så kommer vara aktiv mest på kvällen då jag brukar bara vara vaken på kvällen men dagen också till 16:00 går jag och lägger mig till 20:30 typ sen kommer jag ig direkt men det är varför jag tror jag borde bli staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:00-01:00
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 15:00-01:00
Torsdag: 15:00-01:00
Fredag: 15:00-hur länge jag vill
Lördag: runt 12:00-hur länge jag vill
Söndag: runt 12:00-hur länge jag vill
Hur länge har du spelat på Unive? sen 2020 börja jag spela men blev medlem på början av 2021.
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har haft många vänner som är staffs och har lärt mig av dom kan nästan alla kommandon
/dv
/reportlist
/ooc
/sqlunban
/togglename
/announce
/skin
/specoff
/spec
/svban
/freeze
/goto
/tpm
/giveitem
/bring
/revive
/dv
/kick
/clearchatforall
/noclip
/sv
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/sqlban
/ooc
/sc
/toggleid
/unfreez
/v
/ped
/toggleid
/addkey
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo för allt vad ni än ger mig.