Nekad 1William | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1William

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198957859531/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198957859531/

Vad är din discord tagg? .1william

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-23 182016.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Analytikern valde att banna mig eftersom jag gjorde /die under scenario vilket jag gjorde för att jag blev skjuten utav en baretta 3 skott rätt i magen vilket man inte skulle överlevt irl och då valde jag att vänta lite med att göra det eftersom som under den processen att dom har tagit mig i th och går runt med mig så har jag hunnit förblöda och det var just därför jag valde att göra /die vapnet bryr jag mig inte om kan bara få nya

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag vart bannad var att vi blev jagade utav 4 bilar och det pittade så att våran bil började gå sönder och då var sista utvägen för oss att köra in nånstans nära och hoppa ut för att sedan springa iväg och sedan avlossa skott sedan hoppar det andra ut ur bilen och börjar springa efter oss och sedan började de skjuta och träffade mig ungefär 3 skott i magen en grabb kommer fram till mig och gör /me lyfter och tar mig i th och under den tiden han går runt med mig så blöder min karaktär mer och mer och sedan gör jag /die eftersom det finns ingen changs att man hade överlevt det irl

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta var lite båda och eftersom det finns många sätt att se på det vissa säger att detta är powergaming för att man inte ska förlora vapen men i detta fall är det inte så /die gjorde jag för att jag förblöder eftersom vart skjuten utav baretta vilket är ett väldigt kraftfullt vapen och ungefär 3 skott i magen gör det snabbt att förblöda och det var det jag rpade efter. Sedan tar Analytikern sina irl polares support ärende och det är Analytikern det söker om det har hittat nån som har gjort ett regelbrott. Sedan ställer Analytikern frågan om ett tidigare scenario som hade hänt dagen innan som inte har något att göra med detta support ärende och då säger jag till Analytikern att jag har redan tagit detta men någon annan varför ska jag ta det med dig för Analytikern sedan svarar han då med du kommer aldrig få komma tillbaks till unive och sedan drar ut mig vilket känns bra och professionellt av en staff att göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit perma bannad en gång innan när jag började spela på unive och jag tog ut vapen ur beslaget hos polisen och sedan gav det till min kompis som var krim för att kunna tjäna pengar ig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra var att inte göra /die och säga till de som har mig att jag kommer att förblöda och försöka kontakta sjukvård istället eftersom de skador jag hade går det riktigt fort att avlida utav under det scenariot så hade jag ingen skottsäker väst vilket gör att det finns ingen chans att jag hade överlevt men om jag hade skottsäker väst så hade det varit en annan sak.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra /die i sådana scenarion för att inte (förlora vapen) och låta scenariot försätta utan några svårigheter. Vilket gör det mycket roligare för motparten att ge de en chans också

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka