Nekad 1wiklund | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1wiklund

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Wiklund

Vad är ditt discord namn? 1wiklund#0395

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Hansson och är i 65 år gammal. Lasse är för nuvarande hemlös och har nästan inga pengar. tidigare i livet så har Lasse jobbat som taxichaufför men han blev av med jobbet eftersom att han en gång hade kidnappat en av hans kunder. Det resulterade i att han hamnade i fängelse i 8 år.
Lasses dröm är att i framtiden kunna skaffa jobb så han har råd att bo någonstans, hans drömjobb skulle vara att jobba som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som levererar bra, rolig och serös RP. Är också väldigt aktiv på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela rättvist när man RPar. Men också ska ha det bra så du inte bara gör saker som lönar sig för dig utan också saker som lönar sig för de man spelar med.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag och två kompisar hade tråkigt, då kom vi på att vi kan prova spela fivem. När vi hade laddat ner fivem så sökte vi på swe bland servrarna och hittade Unive.

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivningen samt "Vad kan du bidra med till serverns RP?". Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka