Accepterad 1wiklund | Medlem ansökning [Nwllye] [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1wiklund

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Wiklund

Vad är ditt discord namn? 1wiklund#0395

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Hansson och är 64 år gammal. Lasse har alltid drömt om att få ett jobb som han tycker är kul och som man tjänar mycket pengar på. Tidigare i livet har Lasse jobbat som bärgare men eftersom att man inte fick så bra betalt så sa han upp sig. Lasse har alltid haft en stor respekt för och älskar att modifiera dem. Lasse är ute efter mycket pengar och har helt tröttnat på sitt jobb och funderar över om han ska bli kriminell och tjäna fett med stålar.
Lasse har ännu inte hittat sin kärlek, men det kanske kommer i denna nya stad. Lasse ser fram emot att bo här och hoppas att han lyckas hitta ett bra betalt arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös rp som kommer gillas på servern.
Jag kommer bidra med en karaktär som älskar bilar samt som är ute efter ett kriminellt liv. Lasse kommer vara en karaktär som man ska vara rädd för på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för det är kul och inte för att man ska vinna alla scenarion.

Hur hittade du Unive? jag och några polare hade tråkigt och då testade vi fivem. första servern som kom upp när vi sökte på "swe" var unive. vi provade spela lite på servern och det var skit kul!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka