Nekad 1TH30 | Ban Överklagan [Hagberg1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23

Olleking23
Meddelanden
514
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/olleking23/

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? olleking23

Vem var det som bannade dig? 1hagberg

Bild på banmeddelande: 0OeP08Y5DtmpzYaoArCUeQ-0.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hetsa ooc, låg död vid ett hus uppe i winewood, en ambulans tar mig en bit därifrån där det då tydligen varit en skottlossning och han dyker direkt på looten. Jag blev svin arg då jag nt hade något med det att göra och ändå torskar min glorre som jag krigat ihop. Sedan bara fortsätter jag skriva massa skit i ooc så som att han e bög osv jätte dåligt betedne av mig och jåtte omoget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade dött, låg nånstans i winewood, ambulansen vill hjälpa mig och tar mig därifrån han tar mig till en plats nära en skottlossning och när då ambulans ska påbörja hjälp så kommer ån leon snmut fram o lootar även om ambulans säger "han är inte inblandad jag vänta han en bit härifrån" så lootar han ändå o ska sätat in mig o allt möjligt fast än jag nt ens va med i sceanriot därför blev jag så arg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är korrekt, oacceptabelt betende av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 pwg, 3 sunt, 2 copbait, 1 lall en ink bann och någon mer. har 10 sammanlagt! Då unive var min allra första rp server hände ju de flesta regelbrotten ibörjan men sedan har jag slarvar med mina rp på skador och någon gång lekt med polisen! dem har upprepats vissa men har tagit lärdom av dem! Min ink perma bann tog jag mest lärdom av, jag slet i 1 månad att komma tillbaka och när jag äntligen var tbx så tog jag inte riktigt chansen utan smällte enkelt in i rpn resten av gänget hade vilket var ett allämänt låg rp. Denna bann för soundpacket var jag redo på när jag satt i sup men dc bannen var seg som fan då det fick bli in varning, så när jag kommer tillbaka vet jag ju iaf vad som händer ifall jag skjuter för mkt, fick lära mig den tuffa vägen men det är bara gilla läget. Innan jag blev p bannad och vart satff och sv i sammalagt 2 månader i sträck hade jag helt galen rp, ingen bann på 2 månader svin bra social rp och jobba mig upp t staff. Så jag vet att jag kan verkligen rpa bra som fan bara jag hänger med rätt folk och själv tar intiativ till att ha social rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit bli ooc chatten helt

Har du lärt dig någonting efter din ban? sjävklart, kommer aldirg upprepas jätte ondöigt av mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka