Antagen 1tazoh | Ansökan till Staff

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 44763
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 44763

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: 11tazoh

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff för att jag vill utveckla serverns community till en roligare plats att vara på. Vill också utveckla servern genom att banna folk som inte alls kan bete sig eller rp. Tex dom spelare som har typ 50 bans eller mer. Jag kommer hjälpa folk som söker hjälp i support eller som skriver /report. Jag kommer alltid ta ett staff ärende före rp. Vill också bli helper för att förbättra sakerna jag nämde i frågan under. Jag kommer vara aktiv i discord och hjälpa folk med det dom behöver hjälp med inom servern om dom ej vet saker och ting, kommer alltid svara på pm, kommer aldrig vara otrevlig mot folk för då blir det blir det tråkigt för alla. När någon behöver hjälp både ingame och i discorden så kommer jag alltid vara där. Jag är redo att ta ansvaret igen som helper.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Långsamma reports, otrevliga staffs, väldigt sega i don och support.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja att alla staffs gör olika arbete som tex visa tar reports/speccar, visa tar support och så vidare. Gör man detta så har man folk på varje del så slipper folk sitta och vänta jätte länge och servern flytter på bra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte vara partisk och man ska förstå från båda hållen, man ska såklart vara trevlig mot alla, försöka förklara så att alla förstår.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja jag skulle sätta mitt privat liv först så som träningar, skolan och sånt, sen efter det skulle jag försöka vara så mycket på datorn som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff tidigare då har jag varit mod 1 gång och helper 3 gånger. Så jag skulle säga att detta kommer hjälpa mig jätte mycket då jag redan vet alla kommandon och hur allt fungerar i dc och sånt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka