Accepterad 1Tap | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Tap

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346222822/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer skyttner

Vad är ditt discord namn? 1tapinyourmom#9807

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter One Tap han är en kille som är född 2002 och är uppvuxen i förorten och där med har han kommit in på fel banor i livet, Han ser upp till dom äldre grabbarna och hans föräldrar Peter och Ulla har börjat bli väldigt oroliga för att han kommer hem så så sent på kvällarna och han har mycket attityd hemma, nu har dom flyttat till en ny stad i förhoppninar på att livet ska vända för One. Mamma Ulla har hjälp han att få ett jobb på postnord men One skulle egentligen vilja jobba med något annat.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har varit Admin på Golden City och MoonlightRP så vet hur man RPar bra och kommer in djupt i scenarion har även bra förståelse för vilka regler som gäller och vet hur viktigt det är att inte bryta sin karaktär. Jag spenderar väldigt mycket tid framför datorn så kommer vara aktiv ofta. Genom att vara whitelistad så kommer jag kunna jobba med fler jobb vilket kommer bidra till bra scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? whitelist hade gjort så att man kan göra mer saker på servern tillexempel jobba på fler jobb och bidra till fler scenarion, Allt hade blivit så mycket roligare man hade kunnat Rpa på en högre nivå

Hur hittade du Unive? några av mina vänner rekkomenderade denhär servern så jag gick in och testade och den var riktigt bra! mycket trevliga personer bra rp och äldigt bra sscenarion

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är ju att ha kul, men även att andra ska ha lika roligt. Sen att bidra till längre och mer verkliga scenarion till alla på servern. Sen är det väldigt roligt att man pratar med så många olika människor.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka