Nekad 1stylez | Medlem ansökning [Kerstin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1stylez

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? 1stylez.

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man vid namn Elias Andersson som präglats av ett hårt liv, uppvuxen i en tuff stadsdel där styrka och tuffhet var nödvändigt för att överleva. Han byggde snabbt upp ett rykte som grym och hård, en man som inte lät sig trampas på. Men under den hårda ytan fanns en passion för sporter som hockey och motocross, där han kunde släppa ut sin frustration och känna friheten på isen eller på crossbanan. Elias utbildade sig också till pilot, och att flyga gav honom ett efterlängtat perspektiv långt från problemen på marken.

Nu har Elias lämnat sin gamla hemstad för att starta om i en ny stad, fast besluten att lämna sitt mörka förflutna bakom sig. Hans mål är att bli den största och bästa företagaren i stan. Med sitt affärssinne och en vilja av stål har han redan börjat med några mindre investeringar, men han siktar mycket högre. Elias vill bygga ett imperium, där hans namn ska associeras med framgång och respekt och glider runt i fina bilar. Trots sina rötter är han fast besluten att hans framtid ska definieras av hans prestationer, inte av hans förflutna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra mycket till serverns RP genom att vara positiv, snäll och väldigt social. Jag gillar att interagera med andra och skapa en härlig stämning. Med mycket erfarenhet av RP vet jag hur man skapar bra och engagerande scenarion som inte bara utvecklar min egen karaktär utan också hjälper andra att växa och tar staden framåt. När jag spelar på servern är mitt fokus på att verkligen utveckla min karaktär, inte bara på att tjäna snabba pengar, eftersom jag vill undvika power gaming 2. Jag är här för att bidra till en levande och trovärdig stad där alla kan ha kul och skapa något riktigt grymt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst kan verkligen lyfta ett scenario och göra det roligare för alla. När du låter motståndaren få en chans, skapar du ett mer spännande och balanserat RP där alla får utrymme att utvecklas. Det hjälper också till att föra scenariot framåt och gör det hela mer realistiskt. Istället för att bara fokusera på att vinna själv, blir det ett mycket mer engagerande och trovärdigt spel när alla får vara med och bidra till en grym upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat mycket tidigare och kan det mesta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har faktiskt inte något mer att lägga till vad jag kan komma på. Hoppas att det räcker och om inte får ni gärna berätta vad för jag har som sagt en del kunskap om det så kan nog svara på det mesta! Hoppas vi hörs!

Nekad.
Anledning:
Använder sig utav AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka