Nekad 1Sten1 | Ban Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Sten1

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-huven-j9a2 — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: shoot on sight
Bannad av: flasher
Visa på portalen →

Berätta vad som hände vi hittade oppsen vid groove street som nyss hade skjutit mot oss, vi väljer att rpa socialt i början och prata med dem, vi skickar prios för att få övertag i scenariot, de var 3 bilar och vi 2, ena bilen väljer att köra därifrån och vi följer efter hans bildäck flyger av och han åker in i en vägg, ena grabben springer ut med ett fulladat automatvapen och hoppar in i en av dem andras bil ena grabben sitter kvar och tror inte att vi ser han, han har vapen på sig , en bil framför oss hoppar ut och skjuter jag hoppar ut och skjuter en grabb bokom oss som hade skjutit oss ifall jag inte gjorde det.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar över min ban eftersom att nu när jag ser det efter så ser jag mer på vad jag gjorde för fel, jag hade kunnat gå för kidnappning istället för att skjuta dirket men jag var stressad och tog ett snabt beslut som resulterade med 2 krim varningar och en ban i 10 dagar.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att det oftast alltid fins en bättre lösning än vad man gör, att man ska ha ett konsekvens tänk att man ska tänka vad kan hända ifall jag gör detta innan man gör det man kan fråga sig själv det för att scenariot ska bli så professionellt som möjligt.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en extra chans eftersom att jag var verkligen jätte stressad och jag tog ett snabbt beslut som inte blev så bra, jag trodde att han skulle hoppa ut och döda oss det var därför jag tog det beslutet som jag tog, ifall ni kollar på klippet så kommer ni att fatta lite mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Denna ban är också på mina krim varningar så beslut och banöverklagn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka