Nekad 1Sten1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Sten1

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/ jag vill att en mod eller högre uppsata ska ta denna inte Polo alltså staffen som bannade mig tack (:

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d2

Vad är din discord tagg? 1sten1

Vem var det som bannade dig? Borzy

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-03-02 125552.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag sköt 3 poliser och det kanske inte riktigt var den sista utvägen men jag kommer att berätta från min synpungt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade gjort ett rån polisen prejade ner oss i en sjö och så hoppade vi ut ena polsien skjuter mig i benet och jag forstsätter att kämpa och springa jag gömmer mig men ser en polis bil snurra runt mig jag kollar bak och ser min allra bästa vän blir gripen han som har gjort så passs mycket saker som gör att jag lever i spelet idag, jag tycker att jag inte har gett han tillräckligt så jag väljer att rädda han och skjuta poliserna och springa däifrån så han inte blir gripen blir sedan bannad för sunt rönuft och

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker ej att detta var en felaktig ban eftersom att jag hade kunnat lösa det på något annat sätt en att välja att skjuta dme och göra ett bra scenario istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång för vdm då jag pittade en grabb ganska så hårt, och jag har lärt mig efter den bannen och jag har ej gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tagit en gissla och sagt till poliserna släpp honom annars dödar jag han och skapa ett bättre scenario och använda den sociala rpn istället för det jag gjorde nu och det var ett dåligt beslut som ej kommer att ske igen och jag skämms för det jag har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att det går att prata och använda den sociala rpn istället för att alltid använda vapen utan man att det går nästan alltid att lösa situationer på andra sätt och offtast bättre sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka