Accepterad 1Sten1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Sten1

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/ jag vill att en mod eller högre uppsata ska ta denna inte Polo alltså staffen som bannade mig tack (:

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d2 jag vill att en mod eller högre uppsata ska ta denna inte Polo alltså staffen som bannade mig tack (:

Vad är din discord tagg? 1sten1 jag vill att en mod eller högre uppsata ska ta denna inte Polo alltså staffen som bannade mig tack (:

Vem var det som bannade dig? polo jag vill att en mod eller högre uppsata ska ta denna inte Polo alltså staffen som bannade mig tack (:

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-11 135926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag bröt mot regeln powergaming men jag kommer förklara exat vad som hände från min sida, staffen speccade endast när jag körde med punka i min bil i cirka 200 inte vad som hade hänt innan från min synpungt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i min bil och sen så kommer oppsen och säger "tjenare kartellen" jag säger tillbaks tjenare en av deras grabbar säge ut ur bilen och riktar med ett vapen jag kör så fort jag kan iväg han sköt ett skott på mitt ena däck och det gick inte helt sönde utan det var halvt sönder det lät drm drm och sen så gikc det önde när jag redan var uppe i 250km /h och då så åkte jag ner i oneway för att kunna reparera bilen ooch pa vidare, enligt han så skulle jg ha åkt i 20 km/h för att det blir powergaming ifall jag inte gjorde det jag hade 5 bilar efter mig och jag kickade dom så de var längre inte efter mig och jag körde sedan efter ner i onweay för att kunna reparera min bil , han började specca mig när jag redan hade kickat bilarna och han såg bara när jag åkte i 300km/h och ner i oneway vilket bli konsitgt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej eftersom att han inte fick se hela scenariot och mina synpungter av hela scenariot utan han såg bara när jag åkte med punka i 300km/h det var rätt av mig skulle ag säga eftesom att det blir inte dirket bra rp att jag stannar bara för att min bil har punka och så kan de kidnappa mig och tvinga mig betala mig ut 200k då spenderar jag häldre de pengarna påå att reparera min bil, vilket e prio 1 eftersom att det är hämskt att bli kidnappat vem vill ens det?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för vdm då jag pittade en grabb ganska så hårt, och jag har lärt mig efter den bannen och jag har ej gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat ha gjort så mycket annat en att hoppa ur bilen och riktat eller sprungit ifrån fast det hade blivit jätte fel eftersom att jag var helt ensam och de var 5 bilar liksom vad skulle jag göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte får köra med punka och då bryter man mot regeln powergaming.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp. Och en sista grej jag vill att en mod eller högre uppsata ska ta denna inte Polo alltså staffen som bannade mig tack (:

jag vill att en mod eller högre uppsata ska ta denna inte Polo alltså staffen som bannade mig tack (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka