Antagen 1Sten1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Sten1

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: 1sten1

Ange ditt födelsedatum 5 December 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff för att jag verkligen bryr mig om serven och hur folk upplever den. Jag är aktiv nästan varje dag och jag försöker alltid hjälpa nya spelare när de inte fattar något. Jag gillar att hålla ordning och se till att RP flyter på som det ska, och jag är rätt lugn som person så jag tappar inte humöret lätt. Jag vill liksom hjälpa till att göra serven bättre, inte för att få nån makt utan för att jag tycker det är kul att bidra och se att saker funkar som de ska

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns fortfarande lallare på unive som tex går och brottar ner någon för ingen anledning osv, ifall jag skulle bli staff på unive så skulle jag se till att det skulle bli bättre med lallare och så klart allt annat som en staff ska göra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att ett bra sätt att lösa problemet med lallare är att vi i staffteamet är mer aktiva och snabbare på att ta ärenden när någon säger till både i support och reports. jag tänker att man kan ha bättre koll på ställen där folk brukar lalla som marja lisas då tex.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara professionell genom att vara lung, inte skrika i support, man ska vara mogen nog för att kunna vara staff. Man agerar professionellt också genom att vara trevlig och inte ha "favoriter" i support tillexempel om 2 personer har varit i ett scenario och din kompis har gjort ett regel brott så bannar du inte han för att du känner han, det är också korruption.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att rpa ungefär 1 timme per dag, staff arbete 2-8 timmar per dag mera på helger också, sen är jag inte lika aktiv varje dag pågrund av träningar/matcher

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag v ar tidigare för cirka 4 månad sedan staff här på unive och tyckte att det fungerade suveränt, men jag hade en lång asien resa inplanerad så jag sa upp min staff eftersom att jag viste att jag inte skulle kunna bidra med aktivitet, jag ägnade så mycket tid till staff arbete som jag bara kunde

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka