Nekad 1sharkk | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1sharkk

Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? 1sharkk

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreas Svensson 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Andreas Svensson är ansvarsfull, analytisk och uthållig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Andreas är en person på 27 bast som överanalyserar situationer och ser kriminalitet i alla situationer som en bieffekt av hans förflutna. Han har även svårt med att släppa in människor på djupet och har valt att inte bry sig istället för att bli sårad. Om han mot förmodan skulle bry sig så gör han det till 110%. Han har ett intresse för snabba bilar och fina kläder. Han gillar även att åka runt till fina platser för att komma bort från verkligheten ett tag. I framtiden skulle han kunna tänka sig att jobba på Bilfirman eller Mekonomen. Han kan tas som manipulativ men innerst inne är han en mjukis. Andreas växte upp med sin pappa i ett fattigt område. I tidig ålder kom han i kontakt med kriminalitet. Det började med snatteri och en del bilstölder men eskalerade fort in på droger. Han startade sin karriär genom ett gäng så kallat MS-13, där han även mötte vännerna Abdi, Gabielo och Josef. Dessa vänner var hans trygghet och han höll hårt i dem fram tills den dag då ett rån gick snett. Vännerna blev skjutna av polisen men Andreas överlevde genom att springa därifrån. Han har sedan dess levt för sina vänner och fortsatte på en lagligare bana i en annan stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en väldigt hög och utvecklad rp på Unive. Jag kommer även att försöka göra riktigt roliga scenarios för båda parterna, då jag vill bli meldem så jag får full tillång till attt rpa för fullt. Jag kommer försöka att göra så attt alla andra håller en riktigt hög och bra rp nivå då jag tycker att det är riktigt kull när alla har en riktigt hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario. t.ex En polis jagar mig så ska jag inte fortsätta springa utan att jag kan rpa att jag t.ex blev trött och inte orka springa något mer, eller att jag ramlar och kan inte springa något mer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna tidigare, men jag har lärt mig av mina tidigare bans annars hade jag inte varit unbnnad på servern men jag har bra varit bannad ett få tal gånger som inte överstiger 10.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRp- Att man ska värna för sitt liv alltså att man inte springer iväg när någon riktar ett vapen emot dig. NLR- new life rule betyder att man inte ska komma ihåg vem som t.ex dödade dig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka