1sharkk | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1sharkk

Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: 1sharkk

Ange ditt födelsedatum 21 November 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag är aktiv och har tidigare erfarenheter av att vara staff och vet vad som krävs att vara det, nu har jag även tiden för att bli staff igen och hjälpa servern att höja rpn och få bort alla äckliga problemspelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn är kass just nu då den är väldigt enformig, och många kriminella glör inga roliga sociala scenarion vilket är väldigt tråkigt då jag vill kunna ändra på det. även att det är väldigt många problem spelare som på något sätt är kvar fast dem borde vara skickade för länge sen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska ta tag i problemen och utesluta dem som endast är här för att skapa problem och dem som fått tidigare chanser ska inte få chanser hit och dit att bli insläppta då dem bara skapar en amssa problem för servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man inte sitter och skriker i support och att man låter alla parter säga sin upplevelse och att man givetvis följer köpes villkoren och inte bara skickar folk hejvilt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att köra fullt ut som staff och ta en paus ifrån min rp då jag kommer att satsa på att bli krim ansvarig fast jag kommer även att ha ett liv utanför spelet fast så ofta jag är på datan så kommer jag att prioritera att vara staff.

Hur länge har du spelat på Unive? I ett år så vet hur unive fungerar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag var staff för ungefär 3 månader sen och då hade jag inte tiden för att göra staff arbete, men nu har jag tiden för det och vill gärna bli det igen.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka