Accepterad 1saksson | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1saksson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? 1saksson#9793

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Osman Ghazal han är 23 år gml hans Intresse är att köra cross och andra grejer hans mål just nu i livet är att skaffa ett bra jobb och fixa en fin lägenhet samt bil. Hans barndom var dålig han blev mobbad i skolan och hans mamma/Fatima gick bort. Han behövde leva med sin pappa/Mohammed som var kriminell och alkoholist. Efter ett tag så blev han adopterad av en familj dem hade 4 Stycken barn dem barnen heter Erik William Sara och Karin han kom in i en familj som var hel svensk men Osman är Libanes.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på Unive i flertalet månader och fick allt indraget. Under den tiden har jag mestadels varit chef, och utan ett medlemskap kan jag inte få Roleplaya på dom roliga jobben. Jag bidrar till en utvecklande Rp genom att avspegla verkligheten i så många fall som möjligt. Är inte en person som spelar för makt och pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att det inte alltid handlar om att jag personligen ska vinna. Det viktigaste är att alla har roligt och framförallt att rp av kvalite och substans skapas. Man ska helt enkelt har i åtanke att det jag roleplayar med att det ska ha det lika kul som jag själv på servern.

Hur hittade du Unive? Via kompisar.

vidare till intervju, lycka till. Du har 48h på dig att ta din intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka