Accepterad 1rurre | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ronny.1

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810594603/

Ditt Hex-ID: 11000016e49c72b

Vad är din discord tagg? rurre

Vem var det som bannade dig? Hassan071001, watchsixpack

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-20 221001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte värnade om mitt liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var afk vid mitt gänghus och då så ringde någon mig och ville mig något så jag sa till honom o möta mig på torget garaget, och då så kommer mitt gängs fiender och jag pratar med dig och jag sa att jag skulle hämta min grabb så åker jag ut o kör mot de, och jag ringde honom på video call och högtalare och medans vi pratar sa jag att jag skulle göra något i hjärnan, jag skulle gå på toa fort och hämta en sak, och när jag väl kommer tillbaks så sitter en grabb i min bil och säger till mig o hoppa ut (På torget garaget helt öppet) och jag som fortfarande var i facetime såg inget runt mig så jag hoppade ut fort och så hoppar han ut med vapen och jag springer och han riktar men så springer ändå och så skjuter han mot mig och efter det så slår han mig i bak huvudet så jag dör. Och sedan så hopper de sup och så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt mnen jag tyckte inte om scenariot då det var inte alls diskret, och de var den mest allmänna platsen i hela servern och jag som inte orkar med att bli kidnappad och 12ad springer runt och så blir jag skjuten och slagen i huvudet. Jag åndrar dock redan detta och det var riktigt dumt gjort av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för duping men jag dupar aldrig eftersom jag såklart inte vill bli bannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ge upp bara men tyckte att scenariot var riktigt dåligt så jag ville inte men jag fick rätt åt mig ändå när de hoppade och jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka