Nekad 1rurre | Ban Överklagan [madajao]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ronny.1

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810594603/

Ditt Hex-ID: 11000016e49c72b

Vad är din discord tagg? rurre

Vem var det som bannade dig? Madajao

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-24 222158.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte värnade om mitt liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min polare och så hittade vi lotus och vi har EJ krig mot de eller något och vi pratade med de dagen innan att de inte var något. Men då så hoppar han ut och skjuter mot mig så jag åker och min polare krashar och 1 av mina däck är borta och efter en stund så pittar de in mig i en vägg och jag tycker att det var riktigt tråkigt eftersom vi har ej krig och de pittade mig så jag har absolut ingen chans och jag åker medans jag har black screen och han riktar och sedan när jag är död så krashar jag och när jag går ig så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej felaktigt, men det var ett riktigt tråkigt och onödigt scenario eftersom vi har inget mot de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för fear innan men det var riktigt dumt och kommer ej ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade bara kunnat låta de ta mig men jag ville ha någon men chans dog ändå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka