Accepterad 1pino_ | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1pino_

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 1.pino

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter Sanchez ödla och är 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, snabbtänkt, och cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en 21 Årig kille som heter Sanchez ödla och är från Sverige han älskar AIK med hela sitt hjärta och han älskar sin familj. i hans hemstad så har hans mamma canser så han åker till staden unive för att tjäna upp pengar till hans mammas canser sanchez har haft de tuft i hela sitt liv och levt det kriminella livet nu vill han börja som kriminell i en annan stad vid namnet unive där nya dörrar öppnas. sanchez gillar att äta väldigt mycket särskild kebab. Han älskar också att köra bilar och helicopter. Sanchez är en respektfull människa som alltid vill ha kul oavsett vad men han kan bli riktigt sur om folk snackar om hans familj eller hans mamma. om någon snackar om hans mamma så får dom verkligen skyla sig själva men bortsett från det så är han en skön och pratglad människa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en riktigt bra och social och unik RP samt att jag använder väldigt mycket /me för att göra min Rp bättre för mig själv och för andra. Jag kommer även vara väldigt aktiv på dom jobb jag får på servern så det alltid är personal aktiv på jobbet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin egen vinst. till exempel att jag blir jagad av snuten och jag smäller i en stolpe så kanske jag stannar och har jätte ont så det även blir ett lite roligare scenario för polisen och inte bara roligt för mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte varit med om problem sen innan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jag har läst på och jag kan alla regler kan ta upp några tex rdm random death match du dödar nån utan nån bakom tanke/ utan anledning sen har vi vdm du använder ditt fordon som ett vapen. pwg när du inte rpar på skador eller åker på berg med en sport bil eller liknade, meta gaming när du tar info utan för rpn

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har inget mer och till lägga kommer bli roligt att kunna utveckla min egna rp att kunna skriva i twitter och få ett jobb osv

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan vi automatiskt nekar den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka