Nekad 1pablo312 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
66
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123925574/

Ditt Hex-ID: 110000109c14046 (Hex)

Vad är din discord tagg? 1pablo10

Vem var det som bannade dig? wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: wux bannnn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sprang fram till lexty medans han va live och sa jonas bögren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare körde runt i bilar, så hörde vi en skottlossning så vi körde ditåt och kollade vad som hände, så såg jag lexty och eftersom jag känner han så sa vad händer jonas bögren så blev jag bannad för streamsniping.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och eftersom han som banna mig antagligen inte visste att vi var vänner, sen skulle jag kollat så han inte va live

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. under de senaste 3 månaderna har jag inte blivit bannad, men förr va de för lalla och lite annat men det kommer inte ske igen, och inte fear rp igen. Ber bara om en andra chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla om han va live och väntat med det, istället för att bara springa fram helt random

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska vara mer seriös och ta reda på grejer innan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka