Ej Antagen 1pablo10 | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [T] [EMINSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
66
Vilken chefs-position ansöker du till? Regionsdirektör Sjukhuset

Vad heter du i verkligheten? Melwin

Vad är ditt användarnamn på discord? 1pablo10

Ange ditt födelsedatum: 1 November 2006

När fick du medlemskap på Unive? 2 Februari 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef För tillfället äger jag ett företag tillsammans med en annan jobbpartner, där vi har 2 anställda som paketerar varor. Alltså har jag verklig erfarenhet i arbetslivet men även på Unive. På servern har jag varit boss/chef i 5 olika gäng, alltså har jag ledarskaps drivet även i spelet. Jag har inte varit kriminell på ett bra tag, och fokuserar på ett lagligt rollspel, då jag finner det mer intressant. Jag har jobbat på sjukhuset för cirka 1 år sedan och har nu sökt igen. Just nu har jag jobbat i 3 dagar och har rollen som undersköterska, men en chefsposition anser jag passar mig mer. Sjukhuset är inget nytt för mig, snarare har jag ett mål att förbättra rollspelet på servern när det gäller liv och död. Dessutom är jag duktigt på att utöka produktivitet och aktivitet på arbetsplatsen, vilket det tidigare ledarskapet på sjukhuset misslyckats med.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Just nu har jag jobbat i 3 dagar och har rollen som undersköterska, men en chefsposition anser jag passar mig mer. Sjukhuset är inget nytt för mig, snarare har jag ett mål att förbättra rollspelet på servern när det gäller liv och död. Dessutom är jag duktigt på att utöka produktivitet och aktivitet på arbetsplatsen, vilket det tidigare ledarskapet på sjukhuset misslyckats med.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Vanlig vecka
Måndag 15:00 till 00:00
Tisdag 15:00 till 23:00
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:00 till 22:00
Fredag 15:00 till 00:00
Lördag 10:00 till 02:00
Söndag: 11:00 till 01:00
Minst 8 timmar om dagen

Under lov
Måndag 11:00 till 00:00
Tisdag 11:00 till 01:00
Onsdag 11:00 till 02:00
Torsdag 11:00 till 02:00
Fredag 11:00 till 00:00
Lördag 10:00 till 02:00
Söndag: 11:00 till 01:00

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep En väldigt bra ansökan tror hen skulle passa där :)

Vidare till intervju!

Du har 24h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka