Antagen 1pablo10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
66
Vad är ditt namn i verkligheten? melwin

Ditt discordnamn: 1pablo10

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2004

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff, är för att Jag vill hjälpa till att förbättra servern till att bli en server med bra rp och de bästa tillgängliga spelarna. Jag har spelat på Unive ett tag nu och jag tror att det är den bästa servern jag någonsin spelat på. Jag vill göra mitt bästa för att bli av med alla spelare som lallar. Det finns många människor på servern som gör sitt bästa för att få en bra rp. Men jag vill att alla ska göra sitt bästa för en bra rp, det låter kanske lite omöjligt, men jag ska i alla fall försöka som hjälpreda. Jag tror att rpn går framåt varje dag på servern, och jag vill som sagt engagera mig och bli av med allt skit och hjälpa servern framåt. Jag vill att Unive ska gå framåt ett steg i taget, och ett steg framåt är att ta bort alla de som inte vill ha hög RP och bara förstör. Jag har gått igenom mycket med servern och har stött på många olika knep.
Jag har också blivit utsatt för rasism och jag tycker att det är tråkigt att något sådant ens ska finnas i verkligheten. Eftersom jag har varit med om så mycket och varit arg på så mycket kan jag tänka att jag kan sätta mig i en spelares skor och veta hur den personen känner när den möter spelaren. Det kan vara så att någon satt sig ner och stal bilen framför ägaren, eller så skyddade någon inte sitt liv i en situation.

Jag skulle vilja utveckla rp bland de som inte är så bekanta med rpandet. Om någon skulle lalla så skulle jag sparka dem och såklart skriva anledningarna till att varför jag valde att sparka dem så att de vet vad de behöver göra bättre eller förändra. Om något allvarligt händer blir det förstås en ban.

Jag vill att alla ska hålla sig borta från servrarna och låta dem veta att på Unive där kan du få en hög nivå av rp genom att göra ditt bästa för att göra bra scenario och ha kul. Jag föredrar att hjälpa till på unive eftersom jag tycker att det är den bästa servern. Medan jag satt och väntade på stöd satt jag inte länge i väntrummet förrän någon förde mig in i ett röstsamtal för att svara på mina frågor. Jag har också bara fått bra svar och bra hjälp, som hjälpte en person att lösa ett problem som en person frågade. Jag vill också va en utav dem som kan hjälpa människor med sina problem.
Jag brukar bläddra i forum och läsa olika forum och olika applikationer. Därför vet jag hur spelare utvärderar överklaganden eller ansökningar eftersom jag ser hur ett visst överklagande eller ansökan ser ut och om det avslagits eller godkänts.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle väl säga att det är lalligt, dålig rpa på skador, och mycket sv abuse som t.ex revive i felaktiga tillfällen. Men även dessa lallare som kommer in och förstör möjligheten för andra att utveckla deras rp vilket är väldigt tråkigt att se.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att jobba tillsammans med dom andra i Staff teamet och ta åtgärder på folket som inte hör hemma på unive. Genom att sammarbeta med andra i staff teamet och jobba som ett lag kunna lösa problemen på bästa möjliga sätt. Sker det dålig RP eller lall så kan man antigen starta ett samtal med personen eller skriva /m. Helt enkelt noll tollerans mot dessa grova regelbrott som 320 konstant sagt att det ska ta ett stop med på krim möten.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När du har din Staff roll är det otroligt viktigt att agera professionellt då du är ansiktet framåt för servern i visa fall. Man ska alltid agera med respekt och hålla en god ton även om du är arg eller frustrerad, Det ska alltid skötas professionellt. Du ska inte bara prata professionellt utan skriva och agera professionellt i ärenden. Och att man inte ska agera mot en person utan att försöka få personen i akt att lära sig av sina misstag om dem begår ett regelbrott

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Hur jag kommer göra är att jag kommer att försöka specca och göra mitt staff arbete på dagen, då jag har som mest tid, speciellt nu under jullovet. Sen kanske man tar 30 min och rpar lite men verkligen inte om det finns mycket och göra, för då kommer jag fortsätta med staff arbetet. Men nu när nattlallet finns så kommer jag att försöka vara vaken länge och göra mitt arbete som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit med i unive sedan 2021 det var då jag började spela

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff för länge sedan, men det var inte på unive, utan på en annan server. Men det var 2020. Jag har bra erfarenhet inom staff arbetet, samt att kunna specca och banna folk som lallar, så de lär sig av sitt fel. Men jag har även varit helper på Unive tidigare, jag kan allt inom staff commands. har även varit helper 2 gånger på unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej inte direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka