Nekad 1OSCAR1 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NONchalant

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Ban-referens
pgwkyi — FiveM, Permanent
Anledning: doxx, garvar i supp problem spelare
Bannad av: Zeno
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag valde att säga en spelares privata namn ig vilket jag inser är fel och det är inget jag är stolt över. jag tänkte inte riktigt igenom vad jag skrev då men i efterhand förstår jag att det kan skapa problem och att man inte ska dela sånt. jag förstår att det jag gjorde kan påverka både personen och stämningen på unive. han skrev då ig att han inte brydde sig, men senare hoppade han ändå support. även om han sa så betyder det inte att det jag gjorde var okej. jag inser att jag gjorde fel och det är inget jag tänker göra igen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för det jag blev bannad för. Jag sa en spelares privata namn ig och jag förstår nu att det var fel. Det var inget jag tänkte igenom då och det är inget jag är stolt över.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att tänka ett steg extra innan jag säger något så¨att det inte blir såhär.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom jag har förstått vad jag gjorde fel. Jag tar ansvar för det och det är inget jag är stolt över.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka