Nekad 1nukie | Ban Överklagan [oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nukie

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nukiethedon/

Ditt Hex-ID: steam:11000014936eacb

Vad är din discord tagg? 1nukie

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: univeban2026.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var tydligen med i en meta discord som jag inte ens visste om, enligt bannen så underhåller jag tydligen fuskare och fuskar samt metar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade paintball med empan och robban, och då får empan ban sen ish 1 minut efter så ryker jag lika snabbt med allt indraget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är väldigt fel aktig, då jag har varit med i den discorden sen 19e januari (joinade sent på kvällen och sa att jag inte vill sitta här pga de finns skeva folk i discorden som jag inte känner till och vet inte vad dom håller på med) men egentligen så skulle vi bara snacka om importer då empan ville importera in glc63 import från scar då våran kompis har den, sen har inte vi gjort något mer i den disorden, varken skrivit, suttit i vc under någon annan period eller ens när vi har rpat ingame,

har bilder på allt och ni får gärna pc checka mig då jag tydligen fuskar och "underhåller" fuskare som jag inte ens är medveten om då jag precis skaffade krim igår kväll eller i förrgår och har inte skjutit mot någon pga är inte med gäng då det blir mer att jag skjuter för det är roligt, så har kört en massa paintball istället o vi tänkte precis gå med i gäng men vi visste inte vilket gäng.

metar finns inget bevis på att vi gör, oavsett om dom metar i den discorden så har vi aldrig under några omsättnings tillfällen suttit i den discorden när vi har rpat eller inte rpat, vi satt där 2 gånger pga vi snackade om en grabbs patent som empan gillade extremt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tidigare bans men lärt mig efter dom, då jag har tagit min tid och förstod hur det påverkar servern vilket inte blir roligt för mig eller motpartnens sida.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har ingen aning faktiskt, kanske lämnat discorden som jag ville från första början då jag tyckte att den va skev, inget som jag ville blanda mig i.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte medverka i skumma discords som jag inte känner folk då jag inte vet vad dom gör på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep

här e bevis på att jag joinade för 2 dagar sen, och inga chattar samt finns inget bevis på att jag sitter på något eller medverkat i någon form av meta

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Jimmie
Unive Staff

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Jimmie
Unive Staff
ska inte ha något erbjudande, kolla på bannen mvh
finns allt bevis ni behöver vi kan ta support och pc checka och va ni nu vill

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka