Accepterad 1NordicOnTop | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/norddish/

Ditt Hex-ID: steam:110000145a74824

Vad är din discord tagg? nordicontop

Vem var det som bannade dig? William

Bild på banmeddelande: 989e4699-1106-453a-9e24-3ac6347b7ba2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte, Enligt han så kanske det såg ut som sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi var vid en klädelsebutik, Sen kommer en riktigt fett bananbil förarna hoppar ut det sitter en kvar i bilen jag säger, Kan jag testa han svarar inte, Jag kör 10 meter sen säger han vänd bilen jag lyssnar och gör det, Sen ser jag att dom grabbarna slår en av våra grabbar vi hoppar in och slår dom sen inget mer med det, och sen när vi kommer ut ur klädelsebutiken så smattrar dom ner oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban då jag inte känner att jag bröt mot någon regel där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannat runt år 2021 för att jag inte kunde rpa jag va ny, sedan lite under 2022-2023 så har man åkt på lite ban kanske powergaming,rdm,ooc eller sã men man lär sig och har varit bannad 2024 så har inte kunnat bli bannad under detta år samt slutet av 2023

-T.ex.
Powegaming
OOC
COPBAIT
FERRARP
Dessa typer jag jag blivit bannad för innan finns säkert mer, Men har däremot alltid försökt förbättra mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte kanske ta bilen alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? en sak kanske att man inte får köra andras fordon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka