Nekad 1nils1 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nils1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nils

Vad är ditt discord namn? _linxo

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Berätta om din karaktär. Karl har erkänt sina fel och håller sig borta från sin dåliga förflutna. Han har istället fokuserat på att bygga upp en ny och sund identitet. Genom sitt hårda arbete och engagemang har han lyckats hitta ett stabilt jobb och omge sig med positiva människor som stöttar honom på hans väg mot en bättre framtid.
Även om Karl fortfarande möter utmaningar och svårigheter från sitt tidigare liv, så kämpar han för att inte återfalla i sitt destruktiva beteende. Genom att ta emot professionell hjälp och bearbeta sina trauman, har han börjat läka de sår som det svåra förflutna har lämnat efter sig. Karl visar en stark vilja att inte bara förändra sitt eget liv, utan också stödja sin mamma i hennes kamp mot alkoholism.
Genom att fortsätta att arbeta på sig själv och sina relationer, har Karl tagit de första stegen mot en ljusare framtid. Han har insett att han har potentialen att skapa ett nytt och bättre liv för sig själv och de han bryr sig om. Karl har tagit ett stort steg mot en positiv förändring och visar prov på en imponerande vilja och beslutsamhet att skapa en ny och bättre tillvaro för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är öppen för att delta i olika scenarier och ser till att alla har roligt. Som en aktiv och mogen spelare med många års erfarenhet av rollspel, är jag redo att ta mig an olika utmaningar och bidra till en underhållande spelupplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. att man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda personerna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja Combat logging= Man stänger av i ett scenario. sunt förnuft man ska ha ett logisk tänkande som tex inte bära mask på en allmän plats.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på många serverar så vet jag hur dålig rp och bra rp fungerar. Därför vet har man ska rpa och hur man inte ska rpa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka