Nekad 1nils1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nils1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nils

Vad är ditt discord namn? _linxo

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl och är 28 år gammal. Han är uppvuxen i tuffa områden och har kämpat med sin bakgrund. Karl har haft problem med aggression sedan han var liten och har haft svårt i skolan. Han har länge lidit över att hans pappa hade problem med droger, och även om han var ung förstod han vad som pågick. Karls mamma hade det också tufft, med sina egna alkoholproblem som förvärrades efter att pappan gick bort. Karls skolgång påverkades starkt av pappans död. Han förlorade motivationen att gå till skolan och sköta sina studier. Detta ledde till att han började umgås med fel sorts människor och spenderade mer tid ute istället för i skolan.
När ekonomin blev allt svårare för Karl och hans mamma, kände han sig tvungen att hitta ett sätt att tjäna pengar snabbt. Hans vän Isak uppmuntrade honom att börja sälja droger och Karl gav efter för pressen. Han började sälja droger och fick respekt av de äldre i kvarteret. De äldre krävde att han lydde deras order och som 13-åring kände han sig fast i den kriminella världen. Han tjänade tillräckligt med pengar för att hjälpa sin mamma med hyran, men hon undrade var pengarna kom ifrån. Karl ljög och sa att han hade tjänat pengarna på jobb och från vänner.
Idag har Karl lämnat det kriminella livet bakom sig och försöker att komma på rätt köl med ett ordentligt jobb och nya, positiva vänner. Men hans mamma kämpar fortfarande med alkoholproblemen, och Karl har svårt att inte påverkas av det ibland genom flashbacks från sin barndom då han såg sin mamma dricka alltmer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa engagerande och varierad rollspel, där jag kan både skapa en lättsam och underhållande stämning samtidigt som jag kan vara seriös och engagerad. Jag har tidigare erfarenhet av rollspel på andra servrar och har också arbetat som sjukvårdare i rollspel tidigare. Utifrån min erfarenhet kan jag bidra genom att utföra rollspel på ett realistiskt och engagerande sätt.
Jag är van vid att fördjupa mig i min roll och ta mitt ansvar på allvar, oavsett vilken roll jag spelar. Om jag till exempel väljer att arbeta inom en mer ovanlig roll, som mekaniker på Mekonomen, kommer jag att sätta mig in i rollen och göra mitt bästa för att bidra till spelupplevelsen för alla inblandade.
Om jag skulle spela en polisroll skulle jag ta rollen på stort allvar och gör allt jag kan för att stoppa kriminella och upprätthålla trygghet och lag och ordning. Jag är beredd att engagera mig fullt ut i min rollspel och se till att skapa en spännande och realistisk spelvärld för alla involverade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. att man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda personerna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja Combat logging= Man stänger av i ett scenario. sunt förnuft man ska ha ett logisk tänkande som tex inte bära mask på en allmän plats.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på många serverar så vet jag hur dålig rp och bra rp fungerar. Därför vet har man ska rpa och hur man inte ska rpa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

+rep Mogen rp har spelat med han förrut!

MVH,

ALFREDO - Medlem 😓
Unive Roleplay on top!

Öppen Pm:ALFREDO232

Erfaren som fan

giphy.gif

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka