Inaktuell 1Mway1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malaren

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Ditt discordnamn: 1Mway1

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag är tillräckligt kompetent för detta arbete samt så är jag erfaren inom yrket. Jag har även ett bra fokus samt bra tolerans, exemeplvis ifall en jobbig situation i support så kommer jag vara den som står uppriktigt och talar ut. Jag vågar även ta beslut och är INTE partiskt. Även fast jag var det förr " ungefär 1,5 år sen " så har jag lärt mig och vill verkligen få ett nytt försök, jag skulle även vilja kunna bevisa mig ännu en gång att jag är tillräckligt kompetent till arbetet och inte avsluta det som förr. Jag vill som sagt få en lyckad karriär inom staff-arbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har som sagt rp:at här länge och har verkligen sätt helheten utav servern & det jag tycker fungerar "mindre" bra är själva sättet man pratar emot staffs samt bråkar ooc över saker som har hänt ic, sånt tycker jag ska försvinna samt förebygga sånt inför framtidens unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag skulle säga är att vi tillsammans arbetar som ett team och gör upp några punkter som man kan göra för att åtgärda problemen samt sedan diskutera HUR man ska göra det, sedan därifrån dra en slutsats. Man kan även ta ett snack med communityt och fråga "dem" som rpar vad dem tycks ska åtgärdas " lite olika aspekter " sedan därifrån arbeta utifrån det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Kan ta upp några punkter.
1: Man beter sig & " agerar som den äldre " som innebär att man ska inte tjafsa emot om det inte behövs samt så ska man visa hänsyn till vad man säger och gör.
2: Man vågar att ta beslut och står upp för det man gör " man står för det man har gjort exemeplvis ifall man gör åtgärder och sedan i vc inte "vill" ta beslutet för att vara snäll.

Min personliga åsikt: Jag tycker att det är super viktigt att man agerar professionellt eftersom folk ser upp till än som staff och visar vi dåligt intryck så kommer dem troligtvis ta efter och tänka " kan dem göra så, så kan vi " och det är den största delen till att vi som staffs ska visa framfötterna och visa ett gott syfte till serverns community.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte Rp:a undertiden jag är staff, fine kanske lite 30 min om dagen max, men det är för att se vad som går bra och vad som går mindre bra i rpn delvis. Jag kommer ängna min mesta dels tid till att göra staffarbete. Sen privatlivet så kommer jag göra det jag gör som t.ex plugga, gymma & sova. Men det är inte så lång tid då jag har mycket tid över på "fritiden".

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, men jag vet att jag inte gjorde det bästa avslutet, men jag har förbättrat mig och är verkligen redo för att bevisa mig. Jag kan lova dig / er att jag kommer göra mitt bästa för att visa min fulla potential.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag kan jobba inom allt, men förhoppnigsvis något av dessa två.

+rep

Med vänliga hälsningar

Ribox

Roller:

🎫 Medlem

🔪Kriminell

🌠 2024-medlem

🕵️Servervakt

FD Roller:

👮🏻‍♂️Polismyndigheten

🔧SC Styling

👨‍🔧Mekonomen