Nekad 1Mway | Ban Överklagan [znapix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351316955

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? 1Mway#2685

Vem var det som bannade dig? Znapix

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-12 194853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte använda Voice changer i ett viss tillfälle och det var självklart fel men det är svårt att alltid komma ihåg och att ha bra styrka på voice changern men jag tror att han banna mig för att jag hade för ljus röst för att jag inte hade voice changer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var u ett scenario med polisen och dem tänkte att storma så jag snackade självklart och så tror jag att jag kan ha haft voicechanger men för ljust eller så glömde jag helt bort och det är ett problem för att den skriver inte i chatten att den t.ex är för ljus men nu har jag lärt mig av mina misstag samt jag har satt perfekt ljudstyrka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, eftersom att jag hade på den fast den var för låg fast kan också ha blivit missförstånd där voice changern bugga eller något så den inte var på och tycker själv att det måste inte vara så stort problem att jag råka ha den för ljust eller den bugga bort eller så glömde jag helt och hållet men tror jag hade på den om jag ska vara helt ärlig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 13 ggr tidigare och dem flesta är felaktiga där ja har fått unban, men det är mest lall och pwg samt suntförnuft och 1 copbait men det var då jag var ny inom rpandet och jag har lärt mig och det ska inte ske igen jag ska alltid Dubble kolla så att den är på och det kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ha dubbel kollat och att frågat ig eller i dc ifall den var bra för min karaktär och det kommer inte ske igen och jag gjorde fel fast ändå inte om jag ska vara ärlig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självfallet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Din Voicechanger var inte på. Jag och andra staffs var med dig i samtal här om dagen och fixade den med dig och godkände voice changern. Det är ditt ansvar att se till så att den är på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka