Nekad 1Mway | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ejejejejejeej/

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? 1Mway

Vem var det som bannade dig? Grodan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-12 194853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Yes, jag ska berätta exakt vad jag gjorde fel och förklara allt för dig. För det första var det stort fel av mig att skjuta så mycket som jag gjorde då jag hade 30 shotlogs på ” 1 vecka ” som var mitt fel och jag står för det ( Ska inte ske igen ), det var inte bara 300+ Shoot logs på 1 vecka det var också för jag f9:a ner från en tak som var fel av mig ( men fick bring upp och muntlig varning ). Den största delen varför jag tror för att Grodan valde att banna mig var för att jag hade 300 plus shoot logs som var fel och ber om ursäkt för det jag gjorde, det med f9:a abusen hade jag redan fått åtgärder för och jag tänkte inget mer på det, men fick ändå åtgärder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag ska förklara allt noga för er. Det är ganska svårt att förklara vad som hände precis innan eftersom det är shoot logs som var på 1 vecka, men kan försöka förklara så mycket som möjligt varför jag sköt och vad som gjorde så att det starta en skottlossning ( kan förklara f9 abusen först ). Det var en skottlossning mot Bloods tror runt kl: 18:20 cirka och då var det inte bara bloods det var också TopBoys och askar samt diablos det blev en ganska stor skottlossning ( vi var vana så tänkte inte så mycket på det ), och sen så åkte en av våra grabbar från o’block utanför porten och blev skottad på och då försökte mina grabbar försvara han, men det gick överstyr när det var så många som sköt, men då gick jag och min kompis upp på taket ( Bajbyboo ) och då blir jag skjuten på taket mitt imot och så dog jag, nu kommer felet jag gjorde, jag dog och så tryckte jag f9 meningen var att mina grabbar skulle se mig på taket ( inte mening att ramla ner från taket ), men det sluta med att jag f9:a för mycket så jag ramla ner från taket och då fick jag 10 sekunder efter bring upp av ” YRO ” och skrev en /m till mig om att jag inte får f9 och då sa jag ” okej det ska inte ske igen ”. Nu ska jag berätta om 300+ shoot logs insidenten som var självfallet fel, men här kommer varför jag hade så mycket skott logs. Det börja med att vi starta upp gänget och skulle träffa några och försökte fixa allians så fort som möjligt, men gick lite snett och vi hjälpa våran allians att ta över ställen som ( Meth säljet ) men efter vi börja krig mot bloods och Gsf och askar för dem hade en pakt då backstabba våran allians oss för dem ville hjälpa bloods, Här börja allt problem, vi försökte lösa det med Gsf och TopBoys som vi gjorde vi sålde en Tec-9a billigt ( vårt inköp ) så då löste vi det med dem efter dem hade varit utanför oss och skjutit flera gånger som jag ska berätta om. Nu hade vi bara krig mot Bloods och Askar och Diablos dem åkte utanför och började hetsa då då började en grabb i vårat gäng ” o’block ” börja skjuta för han blev less eftersom bloods hade kommit utanför och hetsat och jag sa till han nej, men han lyssna inte och då börja skottlossningen, då kommer också askar ligan och skjuter och då använder jag en tec-9a så det är ju en mini SMG så det blir extra skottlogs, men jag använde den iallafall och då hade vi en stor skottlossning där det sluta med att dem storma oss och sköt ner oss, efter den skottlossningen hade jag skjutit mycket skott och det är det som har gjort så jag har så mycket logs eftersom att bloods kommer utanför samt diablos och när en skottlossning börjar så kommer alltid askar ligan och hjälper, men det är det som har skett sen har vi åkt till nakenstaden och skjutit för vi sa att vi ägde det för vi hade kontakter och då tänkte vi att det var bra läge så det var mycket skottlossningar där också för att bloods sa att vi ägde det ( visste inte att bloods ägde det ).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, men jag har lite olika synpunkter på det då jag tycker lite olika saker om denna ban, men saken med f9:a abusen tycker jag är felaktig eftersom jag fick en muntlig varning av YRO och jag trodde inte det var så mycket mer med det eftersom jag fick en muntlig varning, men nu kommer vi till det största problemet ( 300+ Shotlogs på 1 vecka ), detta har jag faktiskt flera olika synpunkter på då jag tycker den är felaktig i mina ögon då jag alltid sköt i självförsvar som man ser i loggsen att när jag skjuter är det 80% hemma och det står jag fast vid, för jag vet att det var fel att skjuta så mycket, men man ser klart och tydligt i loggsen att det var självförsvar, givetvis några gånger var ju på nakenstaden osv då vi försvar vårt område, men det är sånna logs man ska ha, för jag var den som alltid sa att vi skulle dra osv, för jag gillar inte att göra fel och det kanske inte märks efter detta, men kan lova att jag är en sån person som gör om och gör rätt ( detta ska inte ske igen ), tycker själv det var oacceptabelt beteende. Om jag får en till chans så kommer jag visa den bästa sidan från mig säger inte detta för att få komma tillbaka säger detta för att det kommer från hjärtat, jag kommer göra mitt bästa för att gottgöra dig Philip320 samt gottgöra allt fel jag har gjort mot unive och ifall jag kommer tillbaka ska jag bidra med den bästa rpn!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 14 ST tidigare bans ska förklara alla.
1: Lall har jag för mig kommer ej ihåg från vem.
2: Vdm jag körde in i en bil efter den körde in i mig ( av Limpis ).
3: Lall har för mig att det var lall kommer inte ihåg så mycket, men Tror jag åkte till piren och slog på bilar och stog på dem ( var för längesen och självklart lärt mig av dem ).
4: Copbait ( av Lugge ) kommer ihåg att detta var på piren där jag frågade en polis om skjuts till polis stationen.
5: Pwg ( kommer ej ihåg av vem ), jag körde upp på ett berg utan att rpa på skador.
6: Failrp ( Av Banda ) tror att denna är på 6:an kommer inte ihåg men snackade på Vianor med rutorna uppdragna.
7: Suntförnuft ( kommer inte ihåg av vem ), snackade om kriminalitet på Piren ( tror att jag fråga om jag fick gå med gäng ).

Kommer bara ihåg 1 till som var av Naod för han anklagade mig för ” Moddar ”, som jag fick unban på direkt efter då han märkte att jag inte modda.

PS: min brorsa spelar också på unive tror att han också har åstadkommit med några bans när han var blivit ip bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det finns mycket jag hade kunnat göra annorlunda ( som jag är ledsen att jag inte gjorde ).

1:
Jag hade kunnat sagt att jag vill lämna gänget och satsat på ett mer socialt gäng som inte bidrar med att skotta hela tiden.

2:
Försöka till 110% lösa krigen med alla gäng även fast man blir kallad hund osv, t.ex payat diablos 5 miljoner även fast det svider för vissa för man känner ” Vi var för svaga ”, man ska tänka på det som är bäst för rpn inte för sig själv handlar om att inte spela för makt och pengar.

3:
Hade kunnat ge upp på drogställena som gäng ägde för att t.ex satsa på Vapen leveranser som då blir att man bidrar med social rp, t.ex gett upp drogställena och använt våra 2 special inköp att leva på t.ex göra vapen leveranser som sagt och kreativa saker som bankrån osv.

4:
Försökt skapa en Allians med ett gäng och fått hjälp av dem att betala för att lösa krigen, samt kanske tagit en paus med gänget i cirka ( 1-2 veckor ).

Till sist
Förhandlat sig ur situationerna på ett socialt sätt att snacka / kidnappa istället för att skjuta skjuta skjuta.

Jag har självklart lärt mig mycket av min ban och har lärt mig om vad jag ska göra till nästa gång ifall jag blir unbannad, hur jag ska bidra med social rp ( kanske bli polis eller jobba på något icke kriminellt ) så man tar en liten paus från det kriminella.

Har du lärt dig någonting efter din ban? som jag kommer bidra med och hur jag har förändrat mig av mina misstag. ifall jag kommer tillbaka ( Blir godkänd ).

1:
Jag har lärt mig av denna ban då jag har fått en liten paus som har gjort så att jag verkligen har kunnat tänka igenom mina misstag, jag kommer bidra med social rp och alltid skjuta i sista utväg.

2:
Jag har förändrat mig mycket på ett positivt sätt här kommer allt jag har förändrat mig på.
• Blivit mer kompetent ( tänker efter mer ).
• Mycket mer socialt tänkande, då jag har tänkt igenom hur jag skulle förbättra mig på ett positivt sätt.
• Det går att ha det roligt utan att skjuta ( t.ex jobba på mekonomen och se hur det är att jobba på ett jobb som man kunde jobbat på irl.
• Behöver inte alltid vara den som är coolast och har mest makt, viktigt att tänka efter.
• Har lärt mig mer om kriminaliteten ( ifall jag blir kriminell igen ) då jag har sett en dokumentär om kriminalitet ( kan lova att jag har förbättrat mig ).
• Har verkligen lärt mig av min ban då jag kan lova att denna ban var bra för mig och lät mig tänka efter och verkligen veta vad jag hade kunnat göra bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

320, innan du nekar kan du och jag åtminstone prata om det, för vill komma tillbaka och kan lova dig att kommer inte ske igen.

Låt mig få en chans tro mig har utvecklats mycket inom mogen heten och kan lova dig!

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka