Accepterad 1Mway | Ban Överklagan [Marre1626]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ejejejejejeej/

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? 1Mway

Vem var det som bannade dig? Marre

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-01 123734.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag slogs inne epå fängelset som man kan se på det från flera håll, men det är därför jag tror / vet varför marre valde att banna mig och jag vet att det var fel och så och jag kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog inne på fängelset och skulle göra uppgifter där inne och sedan så kommer en grabb som nyss hade gjort upgifter och då tänkte jag säga att till han typ att ge mig dem för att göra ett scenario utav det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker man kan se på det från flera håll men från Marres sida så självklart inte felaktig men o mman kollar fårn loggsen samt mitt klipp ser man att han slogs tillbaka och att det inte kan vara rdm isåfall, i och med att han slogs mot mig asså vi hade en fight imellan oss två. Men självfallet från marres sida så var det rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 21 ggr tidigare med denna ban, fast jag har 1 senaste 3 månaderna och det är denna ban, men jag och brorsan har samma ip så vi delar på bansen så att säga så jag har exempelvis 14 själv och han har 17 bans, och dem flesta av mina bans är grundregler som jag inte har följt men det var för länge sen och dem har jag lärt mig av asså då snackar jag för ca 1-2 år sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte börjat slåss och bara väntat ut tiden och bara stått där för isåfall hade inte detta hänt, men jag tänkte att det skulle vart roligt scenario och ifall exempelvis han skulle get mig sakerna för vi har krig mot varandra utanför fängelset asså våra 2 gäng Santos och West shottaz. Och då tänkte jag att det skulle vara lite roligt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka