Accepterad 1Mway | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351316955

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? 1Mway

Vem var det som bannade dig? Stoufzz

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-08 185626.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka dsynca in i en grabb som heter waller när jag jagade honom och jag trodde inte man skulle rpa på dsync för dem flesta har sagt det till mig och jag har klipp bevis på att det var dsync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade som sagt en grabb som har namnet waller och då körde jag efter honom och sen tvär nitar han och jag råkar dsynca in i honom i inte så hög fart ( Har klipp ).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker GROV powergaming för det är helt fel då det var dsync och att jag har bevis på det samt att han inte ens tar mig i support och låter mig förklara samt visa från mitt perspektiv, men såklart jag förstår stoufzz men helt ärligt Grov powergaming för det är överdrivet ( ban i 10 dar ).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några bans tidigare och det är lall, fail rp, copbait och suntförnuft men dessa bans var för längesen när jag var ny inom rp och då hände dessa bans men Lallet var på piren när jag slogs och sånt samt copbait var när jag fråga en polis om att köra mig samt suntförnuft nnär jag hade mask i torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte råka köra in i honom och rpa på skadorna men det är ganska svårt att rpa på dsync.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår ( Jag har tålamod :) ).

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka