Nekad 1Mway | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043716025/

Ditt Hex-ID: 1100001409423b9

Vad är din discord tagg? 1Mway#2685

Vem var det som bannade dig? Grodan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-28 082727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum nog och sköt lite för mycket och jag står för det men det finns skäl varför jag sköt så mycket, men självfallet om man har 300+ shot logs på 1 vecka så är det orimligt mycket och jag står för det, samt det var inte bara det, jag f9:a ner från ett hustak så att mina vänner kunde hitta mig, men jag fick bring upp igen på tacket och en muntlig varning så tänkte inte så mycket mer på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner i gänget var inne på gården och chilla och så börjar det en skottlossning av våra nya grabbar och jag säger till dem ”SKJUT INTE” men dem gjorde det så det blev kalabalik, och så har det gått fram och tillbaka att diablos kommer och provecerar samt vi gjorde det men dem visar såklart bara det vi gjorde fel och vi är inte sånna som support krigar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är hur man ser på det, om vi ska börja med f9 saken så var det till 110% felaktig då jag fick bring upp och en muntlig varning så förstår inte varför han tar upp det igen och att diablos grabben ( YRO ) speccar oss i en skottlossning mot dem säger sig självt, men det med 300 shotlogs på 1 vecka var i mina ögon felaktig då många mer i gänget skjutit minst lika mycket samt om man kollar diablos,och att vi hade krig med 8 Gäng som gjorde så det sköts mycket men vi försökte lösa det flertals gånger med diablos för att satsa mot Bloods, och vi löste det med Askar ligan, Gsf topboys och Cosa nostra, men staffs ser bara allt dåligt och jag har märkt det på tiden för vi var så mycket mer sociala en vad ni trodde, samt att du skrev ” Du drev gänget mot helt fel håll ” och det gjorde jag verkligen inte det var dem nya medlemmarna som tog insiativet att skjuta skjuta skjuta, medans jag sa till dem och det är inte bara jag som vice det var Olof Bergman också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad 14 ggr tidigare 3 gånger för lall, 2 pwg ( Mild ) sen 1 vdm som jag fick unban på för felaktig samt alla dessa band är i början av mitt rollspelande och jag har lärt mig av dem kan jag lova samt den senaste förutom denna ” Moddar ” av Naod som jag fick unban på direkt efter för han märkte att jag verkligen inte modda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skjuta lika mycket och försökt vara ännu mer social en vad jag var och stått där och kollat på när mina grabbar blev skjuten på, eller att vi skulle payat den 5 miljoner som vi inte hade men försökt kunnat spara fram men det var lite tomt i kassan för vi löste det med alla andra gäng. jag skulle också kunnat undvika alla skottlossningar med att sticka undan och bett mina grabbar att hoppa in i bilen och att vi skulle dra, men lite drygt att dem inte ville lösa det för jag sa att polisen kommer 24/7 och att vi borde lösa det så kvickt som möjligt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självfallet och det kommer inte ske igen om jag blir unbannad!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Nekad, Om vi ska släppa in dig igen så vill jag att du gör en ny överklagan och raddar upp allt som du ska göra för att förändra till betende.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka