Nekad 1Mway | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043716025/

Ditt Hex-ID: 1100001409423b9

Vad är din discord tagg? 1Mway#2685

Vem var det som bannade dig? Grodan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-28 082727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade 300+ skottloggs på 1 vecka som i detta fallet inte är konstigt ifall jag skulle få berätta varför men det får man ju inte som vanligt, och sen abusa f9 är inte p ban och jag fick tillsägelse av Yro som är med Diablos som vi har krig mot som speccar oss ( Partisk? )

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Diablos hade samlat massa klipps på oss i oblock så satt Ludde, Grodan och Elnour i våran boss/vice och snackade om varför vi sköt från tak osv som man får ( Står ingen regel ) men det skiter dom ju i asså Grodan, vi hade inte heller några gängvarningar och får nedstänging när vi har köpt 2 special inköp o glock inköp samt bil, inte en enda varning. Låter lite som ( Stänga ner gäng = Promote ).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig till 110%, vi hade krig mot 8+ gäng och inklusive bloods som kommer utanför och skjuter hela tiden, men dom får ju inga åtgärder som vanligt, sen så bor diablos mitt imot oss och varenda gång jag skjuter är inte jag som börjar det är självförsvar och det kan ni kolla på loggsen och dem ser till och med att jag skjuter alltid vid gänghuset och det är ju för dem alltid provocerar och skapar skottlossningar, men sånt ser inte staffs i nu läget dom hittar bara fel, och söker fel i folk, 300+ skottloggs kan också bero på att den där buggen där man skjuter atomatiskt det har hänt minst 3 gånger med min tec-9a, samt jag fick inte ens prata med dem innan och förklarar varför, tro mig 1 vecka är mer en vad dem tror när man har krig mot 8+ gäng, det är inte roligt att staffs förstår inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för "Moddar" av naod som var felaktig han unbanna mig precis efter, sen så lall 3 ggr tror jag men dem är mest i 2022 och 1 ban i 2021 sen så blev jag bannad för copbait av lugge 1 gång, och pwg 2 ggr och vdm 1 gång, men dessa bans var liksom i 2022 och jag har ju lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte försvara oss i gänget och bara stått där när dem storma oss och sköt mot oss, sen så skulle jag också kunna lösa det på ett lite mer socialare sätt, som vi försökte med mot Diablos, men sånt ser inte staffs dem ser bara allt dåligt, och dem förstår inte då ifall jag inte får berätta ett skit innan man blir bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart, men den var felaktig ( Fick ju inte förklarar vrf jag sköt så mycket ), samt f9 abuse fick jag en varning för av Yro ( som är med diablos och speccar oss? ).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

skottglad? snälla nån grodan du fattar väll själv att jag inte är skottglad ifall det alltid är hemma hos oss det skjuts, kolla efter innan du gör ngt. Mvh

Nekad, Jag står helt och hållet bakom grodans beslut. Du är skott glad och så är det. fast man har massa krig hit och krig dit så är det fortfarande ingen anledning till 300+ skott loggs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka