Accepterad 1Mway | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351316955

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? 1Mway

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min voice changer var ganska låg så man nästa inte hörde den, fast den var på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän G19 vi åkte i en bil och vi hade kidnappad en kille från 64 och då mitt under kidnappnings scenariot så blev jag bannad från ingenstans jag trodde först det var restart och tänkte inget mer på det, sen så kom det upp att jag var bannad och då förstod jag inget för det stod ”lyssnar inte på vad vi säger om att använda voice changer ” något i den stilen och då blev jag chockad och undrade hur för jag visste att jag hade på voice changer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag lyssnade på det Limpis sa med att sätta på en voice changer men även att den var för låg var mitt fel då det var ändå inte en felaktig han fast ändå var det de, men jag trodde faktiskt att den var mörkare i och med att jag har rpat med staffs som inte har påpekat något samt att min kompis sa att han har kört så utan att blivit bannad / tillsagd, men om man kollar från Limpis håll då förstår jag han då det inte lät så mycket som en sån mörk voice changer men även hörde man att jag använde den. Men jag blev chockad och undrade varför jag blev bannad då jag verkligen visste att jag hade voice changer för det stog inte i bannen ” Du måste göra din voice changer mörkare ” det var att jag inte hade den, men jag hade på den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan ganska många gånger inte för överdrivet men jag och min brorsa delar Ip så hans bans blir mina, men jag kan förklara några, det var när jag började rpa då jag blev bannad mest gånger i och med jag var ny och lärde mig, jag har varit bannad för Lall, pwg och Failrp samt copbait förr och det var för jag slogs på sjukan för jätte längesen ca 1 år sen och sen Pwg var för jag körde med bilen in i stolpe o rpade inte på skador sen så copbait var på piren när jag frågade en polis om skjuts och jag vet alla dessa bans är fel av mig, men jag har blivit bättre och detta som hände skäms jag faktiskt över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att kontrollerat men någon annan eller frågat i support om den funkade, men jag tog förgivet att Staffsen som jag rpade med skulle påpeka något eller min kompis skulle sagt att den var låg men han sa att den funka och jag inte behövde göra den mörkare, men som sagt kontaktat någon staff och frågat eller hoppat in i support och snackat med dem och frågat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart och jag har åtgärdat problemet så den är mörkare nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka