Accepterad 1Mway | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ejejejejejeej/

Ditt Hex-ID: 1100001174ef7db

Vad är din discord tagg? 1Mway

Vem var det som bannade dig? Grodan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-09-09 113545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade 300+ shot logs på 1 vecka som jag själv förstår är helt sinnes sjukt, som sagt det var för längesen några månader och på denna tid som jag har varit bannad så har jag fattat och lärt mig av bannen då jag verkligen inte kommer göra om det igen kan jag lova då jag verkligen ber om ursäkt för mitt dåliga beteende!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag ska förklara allt noga för er. Det är ganska svårt att förklara vad som hände precis innan eftersom det är shoot logs som var på 1 vecka, men kan försöka förklara så mycket som möjligt varför jag sköt och vad som gjorde så att det starta en skottlossning ( kan förklara f9 abusen först ). Det var en skottlossning mot Bloods tror runt kl: 18:20 cirka och då var det inte bara bloods det var också TopBoys och askar samt diablos det blev en ganska stor skottlossning ( vi var vana så tänkte inte så mycket på det ), och sen så åkte en av våra grabbar från o’block utanför porten och blev skottad på och då försökte mina grabbar försvara han, men det gick överstyr när det var så många som sköt, men då gick jag och min kompis upp på taket ( Bajbyboo ) och då blir jag skjuten på taket mitt imot och så dog jag, nu kommer felet jag gjorde, jag dog och så tryckte jag f9 meningen var att mina grabbar skulle se mig på taket ( inte mening att ramla ner från taket ), men det sluta med att jag f9:a för mycket så jag ramla ner från taket och då fick jag 10 sekunder efter bring upp av ” YRO ” och skrev en /m till mig om att jag inte får f9 och då sa jag ” okej det ska inte ske igen ”. Nu ska jag berätta om 300+ shoot logs insidenten som var självfallet fel, men här kommer varför jag hade så mycket skott logs. Det börja med att vi starta upp gänget och skulle träffa några och försökte fixa allians så fort som möjligt, men gick lite snett och vi hjälpa våran allians att ta över ställen som ( Meth säljet ) men efter vi börja krig mot bloods och Gsf och askar för dem hade en pakt då backstabba våran allians oss för dem ville hjälpa bloods, Här börja allt problem, vi försökte lösa det med Gsf och TopBoys som vi gjorde vi sålde en Tec-9a billigt ( vårt inköp ) så då löste vi det med dem efter dem hade varit utanför oss och skjutit flera gånger som jag ska berätta om. Nu hade vi bara krig mot Bloods och Askar och Diablos dem åkte utanför och började hetsa då då började en grabb i vårat gäng ” o’block ” börja skjuta för han blev less eftersom bloods hade kommit utanför och hetsat och jag sa till han nej, men han lyssna inte och då börja skottlossningen, då kommer också askar ligan och skjuter och då använder jag en tec-9a så det är ju en mini SMG så det blir extra skottlogs, men jag använde den iallafall och då hade vi en stor skottlossning där det sluta med att dem storma oss och sköt ner oss, efter den skottlossningen hade jag skjutit mycket skott och det är det som har gjort så jag har så mycket logs eftersom att bloods kommer utanför samt diablos och när en skottlossning börjar så kommer alltid askar ligan och hjälper, men det är det som har skett sen har vi åkt till nakenstaden och skjutit för vi sa att vi ägde det för vi hade kontakter och då tänkte vi att det var bra läge så det var mycket skottlossningar där också för att bloods sa att vi ägde det ( visste inte att bloods ägde det ).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Yes denna fråga har jag faktiskt tvekat på förut när jag inte visste vad jag gjorde för fel och så, men nu när jag har tänkt efter dessa 2 månader cirka om inte mer så har jag lärt mig av min ban, jag kan lova er att jag har blivit mer mogen på ett ett positivt sätt samt kan bete mig bättre en förr, nu har jag ändå tagit en lång paus från datorn och jag känner att jag är redo att komma tillbaka även fast ni inte tror på mig och ni tror jag kommer göra samma fel så har ni fel för jag kan lova att jag har uppgraderats och blivit bättre person och tänker efter mycket mer nu ( Mer konsekvenstänk ). Med det sagt så kan jag lova er att jag förstår varför ni banna mig och det är självklart INTE en Felaktig ban!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 14 ST tidigare bans ska förklara alla.
1: Lall har jag för mig kommer ej ihåg från vem.
2: Vdm jag körde in i en bil efter den körde in i mig ( av Limpis ).
3: Lall har för mig att det var lall kommer inte ihåg så mycket, men Tror jag åkte till piren och slog på bilar och stog på dem ( var för längesen och självklart lärt mig av dem ).
4: Copbait ( av Lugge ) kommer ihåg att detta var på piren där jag frågade en polis om skjuts till polis stationen.
5: Pwg ( kommer ej ihåg av vem ), jag körde upp på ett berg utan att rpa på skador.
6: Failrp ( Av Banda ) tror att denna är på 6:an kommer inte ihåg men snackade på Vianor med rutorna uppdragna.
7: Suntförnuft ( kommer inte ihåg av vem ), snackade om kriminalitet på Piren ( tror att jag fråga om jag fick gå med gäng ).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ha löst alla krig / inte ha startat dem från början samt ha haft mer social rp och försökt reda ut det från början så inget av detta hade hänt för det tycker jag är helt sinnes dålig rp nivå från våran part, men aaa inte startat kriget från första början och att helt enkelt strävat mer efter den sociala rpn här på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja nu ska jag förklara exakt från start till slut!

1: Jag tycker att jag har hunnit förändras mycket och blivit mer mogen och nu efter denna långa ban har jag verkligen lärt mig av mina misstag som aldrig kommer ske igen då jag vet nu exakt hur jag ska uppföra mig.

2: Ska säga lite saker jag kommer bidra med om jag får komma tillbaka, mycket aktivitet, lojalitet, mycket soicalrp, sträva att inte vinna varenda scenario för det förstör för alla andra. Jag kommer också att inte bli kriminell direkt för då jag känner att jag behöver kanske en liten längre paus från det och t.ex jobba inom Mekonomen som har mycket soical rp i grunden eller typ polisen ( Utb ).

3: Vad jag själv insåg för fel när jag blev bannad! Först så strävade jag verkligen inte efter social rp som är väldigt viktig inom rpn då det gör så att man kan göra roliga scenarios och det handlar inte bara om att skjuta, samt att jag var väldigt inkompetent i den tiden då jag hade inte hunnit bli tillräckligt mogen och jag hade inte Konsekvens tänk bokstavligen! ännu idag så ber jag om ursäkt till dig 320 och alla andra jag drabba med min furktansvärda rp nivå!

4: Med det sagt så hoppas jag att ni förstår min sida av situationen och jag vill att ni ska veta att jag har förändras på ett positivt sätt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Du får komma in, men visar du MINSTA tendens på problem eller skottande då åker du ut igen och då är det slut för dig här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka