Nekad 1Mway | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Ditt discordnamn: 1Mway#2685

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag har mycket tidigare erfarenheter samt jag vet hur det är o vara staff hur man ska bete sig hur man ska vara och när man ska banna osv, och det största delen varför jag ansöker om staff är för att jag vill också ge tillbaka allt jag har fått från unive, jag har rpat ganska mycket och nu känner jg att jag vill testa igen och jag kommer verkligen visa framfötterna kan jag lova dig, jag är inte en sådan person som väljer att bli staff fär att visa att man är cool osv jag vill bli staff för att ge tillbaka allt jag har fått från er samt jag vill ta det stora steget igen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara ofta aktiv
Aktivitet Nedan:
Mån 13:30 - 22:50
Tis 14:50 - 23:00
Ons 13:50 - 22:30
Tor 15:00 - 22:30
Fre 14:00 - 02:00
Lör 09.00 - 02:00
Sön: 09:00 - 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 9-11 månader sedan jag tog pausen men sen har jag också som sagt haft en paus jag spelade lite till och från 2021 och 2022 men då hade inte jag lika mycket tid för jag tränade fotboll o boxning, men det är nu som jag har massa tid o spendera och det kommer hålla länge.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan och jag vet hur jag ska bete mig samt hur jag gör när t.ex någon gör regelbrott osv, det är viktigt att inte vara stressed i support ärende för en av dom bästa sakerna som jag tog lärdomar av var att vara lugn samt inte stressed för det är då det blir fel. Jag kan också alla commands och jag vet hur man ska använda dem.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom alla områden spelar ingen roll ifall ena är lite tråkigare en det andra jag jobbar lika bra på allt och kommer kämpa till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka