Nekad 1Mway | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Mway

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
116
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Vad heter du på discord? 1Mway

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan cirka 5 timmar per dag slutar cirka 14:00 - 15:00 och sen spelar jag därefter i 3-4 timmar kan bli mindre pga att göra läxor och träningar, men jag har träningar på Tisdagar och torsdagar kl 19:00 till 21:00 och på tisdagen 18:30 till 20:00 sen kommer jag hem duschar och sånt sen spelar kanske 1 timme och sen lägger mig 22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8-7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skickar bild i kommentarerna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att vara snäll och bemöta folk på ett bra sätt, och att hjälpa till servern, Att t.ex banna folk för lall, vdm och rdm osv, så att inte t.ex Mod och helpers behöver göra dom små sitvationerna så att dem kan t.ex gå för att göra dom större ärendena som t.ex abuse Modding osv. en Servervakt har t.ex perms att ressa ifall man har blivit vdmad av en icke medlem och sen så klippar man det och sen ressar man så ifall staffsen vill ha bevis så visar man klippet. så kortfattat en Servervaktas uppgift är att hjälpa till servern och göra den till en bra platfrom, och göra så att alla känner sig trygga och tycker det är roligt att rpa på Unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa servern, att bli en större platform och att alla ska tyckaa den är rolig och att det inte ska finnas Lallare och vdmare osv, Jag vill göra så att alla tycker det är roligt att rpa på Unive och att t.ex Helpers och mods ska kunna gå på viktigare ärenden som t.ex att Servervakter kan gå för Lall och sånt medans Helpers och Mods går för viktigtare som t.ex specca scenarion osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En Korruption är att t.ex mitt i ett scenario bara för att man inte vill förlora sitt vapen eller vill inte bli tolvtimmad ressar sig själv, eller ifall man tycker någon är jobbig så Bannar man hen för att det ska underlätta för sig själv. Abuse är inte exakt samma sak men det är typ på samma spår, att ifall jag är i ett scenario och jag blir jagad av polise nsen märker jag att min bil pajar och att dom kommer stoppa mig, och då id peaker jag och kickar dom för att inte kunna ta mig, det är en väldigt grov Abuse och det hoppas jag aldrig förekommer.

+rep riktigt bra sv och ex mod kingen förtjänar en sv roll då han bemöter många lallare när han rpar som en gud

Nekad, du har inte grön ban markering utan gul. Du får vänta tills den blir grön.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka