Nekad 1melle1 | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1melle1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198343338666/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin,

Vad är ditt discord namn? 1melle1#0500

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara vid namn, Melvin, han är 20 år ung och han älskar att resa runt men nu har han bestämt sig att bo i denna city, han har lite svårt med jobb men det löser nog sig. Melvin Har Körkort han var nämligen en riktigt bra förare han fick alla rätt på teorin och även uppkörningen. Hans värsta mardröm är att hamna i fängelset så han kommer ej göra något dåligt. Melvin har många olika känslor men han är en mycket glad och en riktig glädje spridare. Han dömer ingen. Han har en ganska skum frisyr men han tänker att den är snygg och han struntar i all kritik han får om sitt utseende. Han gillar motsatta könet, den menas med att han gillar tjejer. Han bor i en riktigt fint hus. Han har många vänner och han ÄLSKAR basketboll även fotboll. Han är väll uppbyggd med kroppen. Han äter aldrig skräpmat och han är social.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en mogen rp:are och jag har varit Admin på en tidigare server och jag vet hur man rp:ar seriöst. Jag har även varit med som LSPD på mycket stora engelska serverar som Trappin RP. Men nu vill jag byta till ett svenskt community. Jag kommer sprida mycket glädje till communityn och jag kommer även berätta för mina vänner och då kanske dom bestämmer sig för att börja köra på denna Underbara servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill gärna köra på en seriös server utan RDM:are . Älskar att RP:a och jag tycker detta är en underbar server, Jag älskar att ni har många events somt tex idol. Som jag har sätt på streames. Jag tycker förövrigt detta är en bra server men seriösa rp:are.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på några streams + att några av mina vänner har spridit denna server till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en av dom mest igenkända Rp:arna på server på ett positivt sätt och alla ska gilla mig och även joina Polisen men vi börjar med detta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej , jag spelade på Trappin RP som sagt men vill köra på en server som är whitelisted och även svensk, så det blir perfa

Tillbaka