Nekad 1mbcuh | Beslut Överklagan [Yohani]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Hoff.

Medlem
Meddelanden
238
Reaction score
10
Ditt discord namn: 1Hoff.

Ditt Hex-ID: steam:110000131ecc548

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Yohani93

Varför tror du själv att beslutet togs? Staffen trodde att jag lämnade ett scenario med polisen vilket inte stämmer. Såhär ligger det till, det var en polis som tog mig till häktet och när jag kom in dit så var det redan flera personer i häktet därav en polis tydligen vilket jag personligen inte såg men det gjorde tydligen staffen men aa den grabben var inte delaktig på något sätt i mitt scenario och hade ingenting med mig att göra. Jag gjorde sedan en report för att se om jag kunde lämna spelet där jag fick som svar att de kan hålla mig häktad i 72 timmar vilket jag aldrig någonsin tänker gå med på. Jag har bättre saker för mig än att sitta inne i häktet på unive i 72 timmar så jag valde därav att lämna spelet eftersom att polisen som tog mig till häktet aldrig kom till platsen. Sen den andra polisen som staffen nämnde var på platsen var helt oåtkomlig jag kollade då i discord och såg att det var flera kriminella samt poliser som satt i support så då visste jag amen nice här kommer jag inte få något svar. Sedan lämnade jag spelet och blev intvingad i support.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom att poliserna som var på platsen var helt oåtkomliga och de satt i ett support ärende och varken lyssnade eller svarade på det jag hade att säga samt klockan var mycket och jag har inte all tid i världen för att sitta och vänta på nöten som satte in mig i häktet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka