Nekad 1Matte | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sten1

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5 (hex)

Vad är din discord tagg? Matte#0003

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-02 181239.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ska vara helt ärlig, har inte gjort något. Ingen aning varför jag blivit bannad och ganska tråkigt att jag blivit bannad eftersom på köp villkoren står det att ni ska informera mig innan ni bannar och drar in roller vilket ni inte gör. Uppskattas ifall ni på något sätt kan svara pm eller liknande!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad jaga jag en bil, den bilen krocka och sköt min vän, jag hade kört bort men när det lugna sig så valde jag att gå för att plocka min vän och gå. En stund senare blev jag Permanent avstängd för Inkompetent. Fick inte veta varför och fick inget svar på mina pms. Jag siktade för ett högt mål med mitt rpande men staffsen vill inte acceptera det, jätte tråkigt att höra tyvärr. Kan fatta att jag varit ett problem för er tidigare men har ändrat enormt och har inte gjort fel på ett bra tag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till en viss del en korrekt ban ifall ban tänker på min tidigare historik som jag redan fått åtgärder på men innan jag blev bannad gjorde jag absolut ingenting. Har donerat och stöttat för servern så det skulle uppskattas enormt med en unban!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här 6 gånger de senaste 3 månaderna, har blivit unbannad efter varenda en av de. De bansen har varit felaktiga, de tidigare har varit korrekta och jag har ändrats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enligt mina konkrekta bedömningar finns det inget jag hade kunnat göra annorlunda. Däremot har jag en tanke om att jag blivit bannad av mina tidigare historiker vilket jag kan fatta men vilket jag redan fått åtgärder på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt, gjorde inget innan jag blev bannad. Limpis gick på nån spree och valde att blacka flera, de han banna samtidigt som mig är nu unbannade och skulle respekteras med att göra likadant me mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes snälla kan jag få en unban ;)

Limpis Själv så har jag inte märkt några större fel men kan du vara snäll och säga till mig vad jag gjort fel vill kunna veta din synvinkel som staff då du har mer erfarenhet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka