Accepterad .1marre | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1marre

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815224473/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e906c99

Vad är din discord tagg? .1marre

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-24 210346.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? zyphe valde banna mig eftersom jag sköt snuten INTE i sista utväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad så skulle jag försöka kidnappa någon som jag hade beef med ig// sen så dog han för min kompis smattra han eftersom han hade typ åkt med bilen i 10 minuter med trasiga däck. sen så dök snuten upp och började skjuta, jag då åkte bakom dom och jag sköt snutarna, tanken var att endast bena dom men tror inte mitt vapen kunde bena eftersom jag mag dumpade hans ben och han ramlade ändå inte. men egentligen så spelar det inte så stor roll eftersom det är ju fortfarande regelbrott att skjuta mot snutarna om det inte är sista utväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej bannen var inte felaktig, jag erkänner att jag gjorde fel. zyphe tog en rättvis beslut med att banna mig för det hade jag också gjort i hans position

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad några gånger tidigare men aldrig för att jag sköt snuten för det här är första gången jag gör det.
men jag lär mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit en annan utväg och bara tagit mig därifrån så fort som möjligt när dom dök upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, blir jag unbannad så kommer jag se till att sköta det i framtiden och tänka på allt jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka