Nekad 1Lugge | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lugge

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Engman

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2006

Vad heter du på discord? Lugge#8864

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar, 15:00 - 22:30
Helger, 08:00-02:00 brukar ta ca 6 timmars paus för att vara med kompisar.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 Månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle förbättra RP:n runt om kring mig genom att tex dra en Kick om någon lallar och utföra Servervakts jobbet på ett bra utförligt sätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt för att kunna kicka/banna streamsnipers då jag som streamer har ett stort problem med det! Brukar använda /report men aööa staffs/trainees kan ju ej hinna med allt. Så då tänker jag att det är lättar att bli servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med en bättre RP både i scenarion och utanför scenarion genom att
banna dom som bryter mot Unive´s regler. Kommer även lägga en KICK på dom som tex är lite lalliga på piren eller kör som galningar.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli server vakt för att kunna förbättra RPn på unive. Jag är även trevlig som person både ic och i ooc.

Varför vill du bli servervakt? För att kunna tex banna streamsnipers då jag har rätt så många tittare på Twitch och då förekommer det ju såklart streamsnipe som ej är tillåtet. Vill även kunna banna folk som kör för fort i mitt i centrum, det är 6/10 som brännder 200+ i centrum när staffs skickar ut dagligen om att hålla hastigheten (80 km/h)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) = Då revvar jag den som har id jag skriver. /dv = Ta bort bilar som står på tex gatan. /kick (id) Då kickar jag en person som tex lallar. /svban (id) Då bannar jag personen som har id jag skriver in och då får den personen ban i 60 minuter.

Är du whitelistad på serven? JA

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 1 gång innan för halv ooc då jag sa skostorlek under ett bil köp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka